Joshua Čirjak, Kanađanin hrvatskih korijena, u suradnji s Infobipom: 'S našom hoodicom možete biti u dva svijeta'

Joshua Čirjak, 23-godišnji dizajner, tiktoker i youtuber, inače Kanađanin hrvatskih korijena koji se ovamo doselio prije 11 godina te shvatio da je Hrvatska njegov dom, predstavio je pametne hoodice koje je napravio u suradnji s Infobipom
Vidi originalni članak

Uvijek pucaj na Mjesec – ako i promašiš, sletjet ćeš među zvijezde. Tom parolom svakako se vodi i 23-godišnji Joshua Čirjak, Kanađanin hrvatskih korijena koji je u Lijepu Našu došao ostvariti svoje snove. Upravo tako je odlučio nazvati i svoju kompaniju, odnosno „I Used to Dream“ jer snovi su stvarnost samo ako dovoljno čvrsto vjeruješ u njih.

U Hrvatsku se doselio s 12 godina, a ovdje je pohađao i srednju školu da bi se vratio u Kanadu na fakultet gdje je završio industrijski dizajn, no ubrzo je shvatio da je Hrvatska njegov dom i prije dvije godine osnovao je IUTD Studios. No, zapravo, njegova karijera započela je kroz objektiv.

– Počeo sam raditi sa 17 godina, već tada sam snimao Ultra festival u Splitu kao snimatelj. Imao sam priliku surađivati s velikim facama kao što su Will Smith, Martin Garrix i mnogi drugi. Čak sam prošle godine trebao surađivati i s Justinom Bieberom na njegovoj turneji. No, trenutačno definitivno najviše radim na projektu koji je nastao kao suradnja s Infobipom, vodećom regionalnom IT kompanijom – otkriva nam Joshua.

I doista, Infobipov izlet u street fashion doista je drugačiji od svega onoga što smo vidjeli do sada. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega 300 komada, a upravo ova suradnja talentiranog Joshue i tehnološkog diva omogućit će ljubiteljima tehnologije i mode posjedovanje jedinstvenog modnog komada s personaliziranim NFC čipom.

– Naša je ideja bila stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce i koja je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFC čip – skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno. Savršeno je jer Infobip je doista svjetska kompanija, stavio sam svaki njihov ured na leđa, bio sam inspiriran merchom brojnih bendova kada idu na turneju, a sprijeda je logo Infobipa koji sam skenirao pa je grafika ispala tako. Svaki PIN ima svoju priču, npr. za Egipat smo napravili hijeroglife, sve je wow – istaknuo je Joshua Čirjak, osnivač IUTD Studiosa.

Joshua kao da ne spava pa tako već radi na novom projektu, 35 mm filmskoj kameri s prozirnim kućištem koju je sam dizajnirao jer obožava filmske kamere. Zove se  „To be Continued“ jer je htio da se ova kamera može koristiti više puta, iako izgleda kao jednokratna. Nakon što se doselio u Hrvatsku, vrlo brzo se nametnuo na TikToku i YouTubeu.

– Fun fact je da, iako tu živim godinama, i dalje ne znam padeže. Ljudi mi se smiju uglavnom, neki me i dalje ispravljaju ali jednostavno mi ne ide. Mislim da neću nikada naučiti – simpatično nadodaje Joshua.

S obzirom na to da se rodio u Kanadi, selidba u Hrvatsku teško mu je pala. Prvu godinu njegova obitelj je živjela u Novoj Gradiški da bi se vrlo brzo preselili u Zadar gdje i danas živi.

– Rekao sam si da je 2020. savršen broj, taman sam završio fakultet i baš te godine sam odlučio pokrenuti i vlastiti brend. Baš poput Stevea Jobsa, i ja sam krenuo u svojoj garaži, obojio sam je cijelu u narančastu, sve bi testirao i napravio prototipove sam. S druge strane, danas obožavam Zadar i radim ono što volim, ne pratim nikakve trendove, nego radim po osjećaju. Mislim da ljudi to još ne razumiju, ali osjećam sam da sam na dobrom putu. Definitivno mi je najveća podrška moja djevojka Frana koju sam upoznao na TikToku također 2020. – nadodaje Joshua koji s Franom odlično funkcionira iako je ona trenutačno u Koreji na razmjeni studenata.

Ideja za sam brend rođena je tijekom Joshuina putovanja na Island, gdje je bio s prijateljem iz djetinjstva. Nakon putovanja, Joshua započinje rad na konceptu i prvoj kolekciji. Nakon tri godine rada i prototipiranja u vlastitoj garaži, prva kolekcija konačno je ugledala svjetlo dana. Glavni cilj ovog inspirativnog brenda je okupiti zajednicu koja sanja o “nedostižnim” ciljevima i ohrabriti sve one, koje okolina smatra drugačijima, neprilagođenima ili čudnima, da svoje najluđe ideje pretvore u stvarnost. Životna filozofija ovog kanadskog Hrvata ili hrvatskog Kanađanina je sve ono što znamo u teoriji, a ne znamo primijeniti u praksi. Srećom, Joshua zna i na tome mu itekako zavidimo! Jer i već sada se vidi iz aviona da je *I Used To Dream* puno više od još jednog modnog brenda!

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".