Prije nekoliko sezona, modni je svijet osvojila ružičasta haljina od tila s uzorkom crvenih srca koje stoji američka dizajnerica Lirika Matoshi. Haljina se vrlo brzo našla na listama želja brojnih trendseterica, a i high street dućani brzo su se inspirirali efektnim i romantičnim dizajnom.
Nakon favorita sa srcima, Matoshi je i za ljetnu sezonu pripremila model koji će oduševiti sve romantičarke. Došao je red na uzorak jagoda, a Strawberry Midi Dress neodoljivo podsjeća na gore spomenuti model. Naravno, odmah je postala hit na društvenim mrežama, a posebna je zbog puf-rukava, volana na donjem dijelu i, naravno, neodoljivog printa koji je kao stvoren za ljetne dane.
O njezinoj popularnosti na društvenim mrežama najbolje govori činjenica da se pod hashtagom #strawberrydress skriva više od 10 tisuća objava, a haljina je dobila i svoje ilustracije, memeove, pa čak i - pjesme, piše Metro. Osim brojnih "posveta" haljini, dobila je i svoje DIY tutorijal, a tu su i modni naslovi "Kako je haljina s uzorkom jagoda postala tako popularna?".
Vogue piše kako su prethodnim godinama najpopularniji bili modeli iz Zare, a svima im je zajednička bila jedna stvar - prihvatljiva cijena. Ovog je ljeta situacija nešto drugačija pa najtraženija haljina s potpisom Lirike Matoshi košta 490 dolara, odnosno nešto više od 3100 kuna, što je ne čini nimalo prostupačnom. Kako navodi Vogue, Matoshi je haljinu darovala nekoliko influencerica, a čini se kako je to bio dobar potez jer je riječ o jednoj od najtraženijih haljina na Googleu u srpnju i na početku kolovoza, a trenutačno je i najprodavaniji komad iz Matoshi kolekcije.
- Ljudi kupuju haljinu, iako ne znaju gdje će je nositi zbog koronakrize, a neki je čak nose i po doma. Osobno ne znam gdje bih je nosila jer nisam odjenula haljinu još od početka pandemije, rekla je Matoshi za Vogue, koji navodi kako je jedan od razloga za popularnost i činjenica da je haljina dostupna u širokom rasponu brojeva, što nije čest slučaj, ali i zahvaljujući dizajnu i uzorku za koji mnogi kažu da ih podsjeća na djetinjstvo, kao i da se u njemu osjećaju poput Disneyevih princeza.
Ako vam se svidjela haljina, dizajnerica je u kolekciju dodala i ružičastu zaštitnu masku za lice s identičnim uzorkom jagoda, čija je cijena 50 dolara, odnosno oko 320 kuna za pravi matchy-matchy efekt.
Ako vam se svidjela Lirika Matoshi haljina s uzorkom jagoda, u nastavku smo izdvojili nekoliko pristupačnijih modela koji podsjećaju na hit haljinu: