Jeste li čuli za brend koji je u rekordnom roku pronašao put do klijentica?

Sézane je priča o francuskim djevojkama, onom posve prirodnom neopterećenom "vibe-u" na kojem dekadama zavidimo Francuskinjama.
Vidi originalni članak

Prije dvije godine na jednoj društvenoj mreži naišla sam na vrlo zanimljive basic odjevne predmete suvremene inačice stila Jane Birkin koji su mi odmah zapeli za oko.

Za Sézane tada nikad nisam čula, međutim na mom profilu slike lookbookova njihovih kolekcija pojavljivale su se vrlo često, što je moglo značiti samo da se radi o brendu koji je vrlo brzo pronašao svoj put do klijentica. Sézane je priča o francuskim djevojkama, onom posve prirodnom neopterećenom vibe-u na kojem dekadama zavidimo Francuskinjama. Obući jednostavnu vestu ili košulju i izgledati bolje nego u večernjoj haljini vještina je koja je teško može naučiti, ipak, Sézane djevojkama to tako lako polazi za rukom.

Sézane ne prodaje samo odjevne predmete već upakiranu francusku filozofiju života; popodne u muzeju, uživanje u pariškom suncu, kroasan u omiljenom kafiću, usputno sjedenje na rubu pločnika... Svakodnevni život s onom malom dozom prijeko potrebnog chica. Odjeća je tu u poput kulise dnevnim obvezama koje se pretvaraju u rutinu u kojoj uživamo.

Utemeljiteljica brenda, Morgane Sézalory prvotno je osmislila zanimljiv pristup prodaji kojim je zainteresirala klijentice prezasićenog tržišta "fashion odjeće" limitiranom prodajom vintage kolekcija u sklopu newsletter obavijesti. Obavijest bi dolazila samo jedanput mjesečno i kolekcije bi se rasprodale u hipu. Klijentice su znale da su odjevni predmeti ponuđeni u limitiranom broju i da će teško na sličan naići u drugoj trgovini.

Idejom Sézalorynih partnera 2013. godine rođen je Sézane koji je bio zamišljen kao brend nepretenciozne nosive odjeće - od jednostavnih majica s francuskim natpisom do laganih cvjetnih suknji po pristupačnim cijenama. Zanimljivost brenda bila je u tome što se prodavao samo online, a slike su ilustrirale život u Sézane komadima. Danas je Sézane popularan i u stalnom porastu na tržištima poput Francuske, Engleske i SAD-a što je motivirao vlasnicu brenda na otvaranje pop up trgovina koje savršeno zaokružuju pariški život. Sjednite u café u sklopu trgovine, pročitajte časopis, odmorite i kupite neki komad usput...

Prije svega, uživajte u životu.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".