Modni brend Minami, iza kojeg stoji dizajnerica Željka Šafran, posljednjih pet godina razvija prepoznatljivu estetiku utemeljenu na jednostavnosti i promišljenoj formi. Kolekcija za nadolazeću sezonu nastavak je te linije: naglasak je na krojevima koji kombiniraju čiste linije i meku fluidnost.
Središnji vizualni element kolekcije je crna boja, interpretirana kroz različite materijale i završne obrade. Dominiraju komadi od vune – odijelo geometrijskih linija i njegova prugasta varijanta s voluminoznim donjim dijelom te sirovim rubovima – kao i statement bunda s naglašenim peplum oblikovanjem.
Lakirana suknja i jakna s detaljima od organdi svile dodatno naglašavaju kontrast tekstura, jedno od ključnih obilježja kolekcije.
Kolekcija uključuje i modne dodatke, među kojima se izdvajaju krznena torba i šal od krzna, osmišljeni kao funkcionalni elementi koji nadopunjuju cjelinu i podcrtavaju minimalistički karakter stylinga.
„Želim da se žene u mojoj odjeći osjećaju snažno, moderno i nesputano – da odjevni komad radi za njih, a ne obrnuto“, navodi dizajnerica Željka Šafran. Kao glavne polazišne točke kolekcije ističe umjetnost, prirodu i dinamiku ženske energije. „Ovo je kolekcija za ženu koja u jednom outfitu može "preživjeti" cijeli dan, a da pritom ne izgubi vlastitu autentičnost“, dodaje.
Na realizaciji vizuala surađivao je tim stručnjakinja koje prate estetiku brenda: stilistica Ana Nikačević, make-up artistica Nikolina Kokotović i fotografkinja Lara Buljubašić. Njihov rad zaokružuje vizualni identitet kampanje i naglašava dizajnerski fokus kolekcije.