Nije prvi puta da Air France ima dizajnersku odjeću - nakon što su uniforme stjuardesa te avio-kompanije potpisali Marc Bohan za Dior 1962. godine i Cristóbal Balenciaga krajem iste dekade, sada povijest s francuskom aviokompanijom ispisuje Jacquemus. No, ovoga puta nije riječ o uniformama inspiriranima Provansom – poznati dizajner zadužen je za odjeću za san, za putnike prve klase. Po prvi put, mornarsko plavi lounge set koji će putnici dobiti tijekom leta nosit će potpis renomiranog dizajnera, a ekskluzivno će biti dostupan od ovog četvrtka.
„Ponosni smo na suradnju s Maison Jacquemus i njegovu inovativnu kreativnost u dizajniranju novog seta pidžama koji će biti dostupan isključivo u La Première kabinama,” izjavio je Fabien Pelous iz Air Francea. „Svaki detalj važan je za stvaranje nezaboravnog doživljaja putovanja, a ova suradnja dodatno potvrđuje našu predanost kvaliteti vremena u našoj iznimnoj kabini prvog razreda.”
„Le Pyjama“, pamučni mornarsko plavi set, ukrašen je krilatim morskim konjicem – simbolom Air Francea – te vrpcom s izvezenim Jacquemusovim logotipom na leđima.
Pidžama je predstavljena u utorak u Parizu, kao dio novog koncepta putničkog iskustva u La Première klasi. Svaki će putnik prve klase dobiti svoj set u crvenoj ili plavoj pamučnoj popelinskoj vrećici oblikovanoj poput jastučnice, s prepoznatljivim Jacquemusovim okruglim i četvrtastim gumbima.
U galeriji pogledajte što se ovih dana nosi na zagrebačkim ulicama:
Ovo nije prvi put da Air France iznenađuje svoje putnike pažljivo osmišljenim luksuznim dodacima. Nakon što je u siječnju predstavio AF001 – ekskluzivni miris koji je za aviokompaniju kreirao Francis Kurkdjian, a koji se koristi u odabranim salonima i La Première kabinama na aerodromu Paris-Charles de Gaulle – Air France nastavlja promovirati francusku baštinu i vrhunsko umijeće izrade.
Uz Jacquemusove pidžame, putnici prve klase uživat će i u posteljini Dumas Paris, kozmetičkom setu sa Sisley proizvodima te ekskluzivnim koktelima koje je osmislio poznati miksolog Matthias Giroud. Sve su ove novosti dio strategije Air Francea da iskustvo putovanja podigne na novu, još luksuzniju razinu.