Koliko internet i društvene mreže utječu na stvaranje trendova i pratite li trendove koji se stvaraju putem tih kanala?
Ne bih rekao da internet i društvene mreže stvaraju trendove, ali ih svakako vrlo uspješno promoviraju i nameću. Svakodnevno pratim razvoj mode kao industrije i biznisa putem tih kanala. Smatram da su upravo te tehnologije modu ubacile u «šestu» brzinu u kojoj sad već neko vrijeme vozimo, a prema novostima i vijestima o trendovima koji nam dolaze, priča se tek zagrijava.
Što mislite o činjenici da su Kim Kardashian i KendallJenner sve veće trendseterice?
Nove tehnologije i trendovi donose i neka nova lica koja se nametnu širokoj publici putem tih platformi. Vrlo često je riječ o dobrom marketingu i lošem proizvodu. Kim i Kendall su neizbježne javne ličnosti koji imaju svoju moć i utjecaj, ali su daleko od osobnosti i stila koji osobno cijenim.
Plus size moda sve je popularnija. Što mislite o tome, je li ona dio u vaših kolekcija?
Za veličine mojih haljina mogu reći da su prave, pune, talijanske veličine. Moja L veličina kod nekih mojih kolega je M, a tako je i s nekim europskim brendovima. Ja smatram da lijepu i kvalitetnu haljinu treba dobiti svaka žena koja ju želi – neovisno o konfekcijskom broju.
Kakve žene najradije odijevate?
To je vrlo jednostavno – odijevam žene koje znaju, cijene i žele nešto više od obične «krpice» koju će nositi mjesec ili dva, a potom raspadnutu baciti u smeće. Dizajniram i odijevam žene koje su svjesne da će ALDUK haljinu moći nositi sezonama i u raznim prilikama, a u svakoj od tih prilika blistati i dobiti puno pozitivnih komentara.
Gdje pronalazite inspiraciju?
Inspiracija je čudna simbioza koja urodi uvijek nekim zanimljivim projektom, a vrlo često se radi o kombinaciji raznih elemenata (boja, stil, glazba, uzorak, silueta…) koji će u određenom trenutku učiniti da mi se upali lampica.
Zašto ste se odlučili za dizajniranje vjenčanica?
Bio je to logičan slijed i stepenica više u razvoju mog brenda. Ponosan sam na činjenicu što paralelno i uspješno radim obje linije – ready-to- wear i bridal te što su klijentice prepoznale vrijednost i posebnost kako redovnih tako i vjenčanih haljina.
Ima li nemogućih zahtjeva od strane klijentica?
Takvih je zahtjeva, na sreću, malo, ali ne ustručavam se odmah na početku reći što možemo, a što ne možemo napraviti. To je jedini i ispravan način da sretni i zadovoljni ostanemo kako klijentica tako i ja. Mislim da je iskrenost prema klijenticama dobar temelj za gradnju dugoročnog, kvalitetnog odnosa.
Što mislite o situaciji na domaćoj modnoj sceni?
Hrvatska modna scena upravo prolazi kroz neku vrstu katarze i promjena za koje vjerujem da će izroditi samo još jačim i kreativnijim eventima i brendovima koji imaju tradiciju, ideju i kvalitetu.
Čime biste se bavili da se ne bavite modom i dizajnom?
Vrlo vjerojatno arhitekturom, dizajnom interijera ili nečim vezanim uz nekretnine, a da ima element kreativnosti.
Što nas čeka u idućim kolekcijama?
Čeka nas stilska evolucija mog dizajnerskog rukopisa. Svaka moja nova kolekcija je nastavak na onu prethodnu, ali s popriličnim brojem novosti – u kroju, tkaninama, ali i silueti. Tako će biti i ovoga puta za kolekciju proljeće/ljeto na kojoj smo već počeli raditi.