Neke se fraze iznova ponavljaju na sva zvona, i iako ovdje nisu napisane, već možete pretpostaviti o kojima se radi. Vrijeme je krize, vrijeme odgovornosti i nečega, zasad, svima nepoznatog. Činjenica je da je novo normalno promijenilo način na koji živimo, ali isto tako i prilagodio principe po kojima funkcionira tržište.
Fashion industrija nije iznimka. Uz kaotičnost i nesigurnost koje nam je pridonijela COVID-19 pandemija, mnogi fashion brandovi našli su se u nemilosrdnoj situaciji neizvjesnosti. Otkazivanje svih modnih događanja za neka buduća vremena te fokusiranje na nove poglede unutar fashion industrije postao je novi modus operandi koji se dosad nije našao u fokusu svjetskih renomiranih fashion brandova.
Dolaskom hladnije sezone, poljski modni brand Reserved taktički preusmjerava kriznu situaciju u modni uspjeh te izbacuje kolekciju koja dosad zaobilazi grandioznu glamuroznost i šljokičavost kraja još jedne godine, te se fokusira na home glamour ideju. Kako je Reserved brand dobro i pretpostavio, te u skladu s koracima drugih fashion divova, ove godine preokrenuli su viziju zimske božićne kolekcije upravo prema situaciji u kojoj se svijet nalazi od početaka 2020. godine pokušavši iskoristiti ono najbolje što mogu. Spajajući obiteljsku božićnu čaroliju kroz ideju opuštenosti i sigurnosti kućnoga glamura, osmislili su zanimljive komade odjeće koje mogu nositi baš svi, bilo da se radi o tradicionalnoj obiteljskoj večeri ili druženju u krugu najbližih.
Mnogi se pitaju kad će ova kriza prestati te kad će se svijet vratiti na staro. Možda bi bolje bilo pitanje postaviti u smjeru – hoće li se uopće svijet vratiti na staro ili će uslijediti nešto redefinirano što dosad nismo imali prilike vidjeti. Modna industrija je doživjela poprilično težak udarac te je morala pronaći način kako zadržati publiku te nastaviti raditi. U tom su uvelike pomogli digitalni sektori, društvene mreže kao online segment koji bi možda mogao nadoknaditi štetu prouzrokovanu manjkom prodaje u fizičkim dućanima. Čak za 28 posto porasla je kupovina online, na tjednoj bazi, kada se gledaju podaci do pojave pandemije. U SAD-u čak polovica kupaca provodi vrijeme kupujući online, za razliku od prije, navodi Bazaarvoice.
Vrijeme Božića i slavlja Nove godine dosad je pratilo luksuzne moodboardove uz sugestije kako provesti tih nekoliko dana pri kraju godine što je glamuroznije moguće, pripremajući se tjednima, ako ne i mjesecima unaprijed kako bi se opravdao hype završetka godine. Navikli smo da slavlja moraju biti grandiozna, sjajna, skoro pa granična s kičem. Međutim, ovogodišnja svjetska kriza i zatvaranje europskih i svjetskih granica pridonijela je novim taktikama i preusmjeravanju modne industrije na nešto što svi posjedujemo i čemu možemo pridonijeti.
Upravo nošen vizijom novog svijeta, Reserved je osmislio božićnu kolekciju kao odgovor na krizu i inspirirao se novim normalnim kombinirajući ugodu, mekane i prirodne materijale, minimalizam te lakoću prijanjanja materijala uz kožu. Cozy s daškom glamura, s osjećajem kao da smo doma, no opet uz dodatak intimne svečanosti, brand odgovara s novom kolekcijom i donosi zanimljiva rješenja koja se mogu koristiti u raznim kombinacijama, pritom tražeći savršen balans između ležernosti i elegancije.
Ta svima poznata stay-at-home agenda mijenja čitav sustav življenja koji smo dosad poznavali. Kao rezultat toga, naši domovi postaju najčešća mjesta boravka te su na ljestvici bitnosti postali izuzetno važan segment naših rutina. Osim toga, fokus nam postaje udobnost i ugodnost prostora, kao i odjeće koju nosimo.
Modna industrija iskorištava pandemijsku situaciju koliko može, te preusmjerava marketinške taktike, proizvodnju i distribuciju fokusirajući se na odjeću koja je udobna, praktična te se sastoji od mekanih ili prirodnih materijala. Za vrijeme prvog vala pandemije, Heuritech je, analizirajući tržište popraćeno fashion trendovima, uz svoje algoritme i umjetnu inteligenciju, donio statistiku u kojoj je primijećen rast kupovine classic-comfort komada odjeće praćen minimalizmom i intimom.
Jedan od zanimljivijih komada iz kolekcije svakako je baršunasti blazer s rukavima na čijim se rubovima nalazi marabu perje. Netko bi pomislio da se radi o običnom ogrtaču, što je na kraju i ideja čitave kolekcije, koja se poigrava s idejom opuštenosti i elegancijom kao dva kontrasta, stoga intrigantno ostavlja utisak nečeg drugačijeg.
Komadi iz kolekcije oponašaju ideju jednostavnosti i udobnosti koje u ovim vremenima imamo napretek. Međutim, ta simplificiranost je pojačana ženstvenim i elegantnim rješenjima kako bismo se ipak osjećali drugačije za božićnu večeru bez obzira na to jesmo li okruženi obitelji ili bliskim krugom prijatelja.
S Christmas dinner kolekcijom možete izgledati dobro u svakom kutku svog doma. Boje su zahvalne za kombiniranje te vas mogu pratiti cijele zime, u bilo kakvim izdanjima. Ako želite biti elegantni i ležerni, opušteni i svoji, Reserved sa svojom kolekcijom donosi sve što je potrebno te prkosi hladnoj zimi balansiranim komadima.
Međutim, svakako se može primijetiti, 2020. je postala godina u kojoj je fokus s odjeće i toga kako izgledamo, prebačen na važnost nošenja odjeće koja reflektira kako se osjećamo. Popraćena optimizmom, jednostavnošću te fizičkim i emocionalnim komforom, odjeća koja govori da je u ovoj situaciji to najbolja i najiskrenija verzija nas samih.
Odjeća i dodaci iz RESERVED kolekcije Christmas Dinner dostupni su u trgovinama i na www.reserved.com
Sadržaj nastao u suradnji s Reservedom.