Irena Šekez Sestrić sama si šije 90% odjeće: Osmislila je odličan stil po pravilima održivosti

Irena je idealan primjer kako osobni način odijevanja može biti kreativan, no po pravilima održivosti, jer ona si sama šije te ključne komade radi na način da traju sezonama
Vidi originalni članak

Modna dizajnerica Irena Šekez Sestrić vlasnica je brenda 'Mala velika moja' te voditeljica istoimene škole šivanja za koju se već mjesecima traži mjesto više. Većinu si robe sama sašije te ima specifičan retro stil koji je često zapažen u našoj street-style rubrici. No, osim dobrog stila, od nje možemo naučiti još nešto - kako osmisliti garderobu koja će trajati sezonama.

- 90% odjeće koju nosim si sama sašijem. Nije baš da ne kupujem ništa, ali primjerice kapute, ne sjećam se kad sam ga zadnji put kupila. I ove neke specijalne, ekskluzivne stvari, to si u sto posto slučajeva uvijek šijem sama - navela je.

Pokazala nam je nekoliko omiljenih komada koje rado nosi.

- Ovo je jedno odijelo koje je kombinacija vune i mikro fibre, ima kosi motiv, koji se desio iz pukog razloga jer mi je nedostajalo materijala. Kad otvorimo sako, onda dijagonala ide preko hlača.

Tu je i jedna bluza koja je bila inspirirana metalnim krugovima koji su postavljeni kao mobil, odnosno svjetlosnim oblicima Vojina Bakića.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Među omiljenim komadima je i ljetno odijelo od žutice koje se pere u vešmašini.

- Ima floralne motive, to nisu samo našivene trake u obliku ruže, već je svaka ta traka izlazi iz krojnog djela. Super je i to što se odijelo ne pegla. Dolje idu one takozvane thai fishermans hlače, koje nemaju cifršlus, već se preklope na jednu stranu - objasnila je proces.

Tu je sako s tri revera i gumbima od smole, a omiljeni komad je i predivan kaput od pliša u boji zlata - poseban rub s koncem i neobični gumbi daju mu poseban dojam.

- Ovo je kaput za Pariz, koji Pariza nije vidio. Naime, šivala sam si ga za put u Pariz, no pri odlasku tamo je bilo 25 stupnjeva. I onda sam shvatila da nema smisla da ga nosim. No, to je tipičan redingot kroj, sve je ručno rađeno, ima blendu za dvostruko kopčanje - objasnila je Irena.

Dodaje kako joj je jako bitna podstava, smatra da je to izuzetno važan detalj kod odjeće.

Naime, iako se generalno ne vidi, podstava je kao detalj plus, odnosno naglasak na eleganciju i finoću odjevnog predmeta.

Podstava je uvijek bila važna u kreiranju jakni, kaputa i sakoa, a i danas je to znak da je odjevni predmet kvalitetan i dizajnerski osmišljen.

- Mislim da svaki odjevni predmet ima neki svoj unutarnji život i zato mi je jako važno kako je podstava napravljena - zaključuje Irena.

Ovaj način odijevanja zapravo ističe ideju o ekološkom odijevanju jer Irena nije klasičan pretjerani potrošač na način da svako malo troši na jeftinu robu te je dokaz da se isplati imati ključne komade posebnog dizajna.

Naravno da si svatko od nas neće šivati odjeću, no radnje i ateljei poput njezinog odlična su lekcija - odjeća bi trebala biti bolje kvalitete, a naši ormari dobro organizirani i skladni, bez natrpavanja i sumanutog kupovanja.

Izdvojili smo najljepše haljine iz novih kolekcija koje ćemo nositi ovog prijelaznog razdoblja
Otkriven je 'dress code' za ovogodšinju Met Galu; evo što nas očekuje na crvenom tepihu
Bojanu Gregorić Vejzović uhvatili smo na špici 2011., a danas i dalje pratimo njezin besprijekoran stil

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".