Da su najbolje kombinacije one sastavljene od jednostavnih komada i upotpunjene efektnim modnim dodacima, potvrdila je i Jelena Rozga koja je ukrala pozornost na promociji albuma.
Pjevačica se pojavila u crno-bijeloj kombinaciji skinny traperica i bijele košulje koju je isfurala na netipičan način i tako napravila odmak od klasike, no dizajnerski dodaci koje je odabrala bili su ti koji su ukrali pozornost.
Ni Rozga nije odoljela jednoj od najtraženijih torbica, ne samo među hrvatskim, već i među svjetskim trendsetericama. Radi se o torbi koju potpisuje talijanski luksuzni brend Bottega Veneta, a nakon "zgužvanog" modela Pouch, na red je došao i model Jodie. Karakterističan je po čvoru na ručki i pletenom dizajnu pod imenom "intrecciato", koji je od samih početaka dio njihove stilske ponude, a Daniel Lee, kreativni direktor Bottege do 2021. godine, dizajn je revitalizirao i ponudio jedan od najpoželjnijih modnih dodataka.
Na službenoj stranici talijanskog brenda torba je dostupna u 16 boja, a njezina je cijena "paprena" - košta 1800 eura, odnosno gotovo 14 tisuća kuna. Ako preferirate veće torbe, uz mini model dostupan je i standardni čija je cijena 2700 eura.
Rozga nosi i dizajn cipela koji je sve prepoznatljivi, zahvaljujući efektnom "špicu". Potpisuje ga brend Saint Laurent, a uz Rozgin, na dizajnerskoj stranici dostupne su i druge, slične varijante cipela - s nižom potpeticom, slingback modeli, kao i modeli od tvida. a ovakav dvobojni model izvrstan je odmak od klasične crne štikle.