I dalje se priča o seriji Squid game: Prodaja bijelih tenisica iz serije porasla je za nevjerojatnih 7800 posto

Vans je zabilježio ogroman porast potražnje za bijelim slip on modelom, a osim tenisica, hit su i crveni kostimi kojeg su nosili stražari, kao i outfit lutke iz prve igre u seriji.
Vidi originalni članak

Za južnokorejsku dramsku seriju Squid game kažu kako je najpopularnija na Netflixu pa ju je tako u manje od mjesec dana od početka prikazivanja pogledalo više od 111 milijuna kućanstava. Kroz devet epizoda, prati se skupina od 456 zaduženih ljudi koji se natječu u raznim dječjim igrama kako bi osvojili visoku novčanu nagradu, a svaki od natjecatelja prisiljen je nositi zelene trenirke s dodjeljenim brojem te par bijelih tenisica.

Upravo su bijele slip on tenisice došle u fokus javnosti pa je tako Vans, od premijere serije Squid game 17. rujna, zabilježio porast prodaje bijelog modela za nevjerojatnih 7800 posto, dok je potražnja za bijelim slip on tenisicama u globalu porasla za 97%, prema podacima Lysta.

Vjeruje se kako su tenisice tražene jer se bliži Noć vještica pa su mnogi u potrazi za savršenim kostimom, a sasvim sigurno će zelena trenirka i bijele tenisice dominirati ovogodišnjim Halloweenom. Porasla je i potražnja za crvenim kombinezonom kako bi se imitirali čuvari iz serije, a neki su poželjeli iskopirati look lutke iz igre "Red Light, Green Light" pa su u potrazi za narančastom haljinom, žutom majicom kratkim rukava i parom čarapa do koljena. 

Inače, prema pisanju Forbesa, za 250% porasla je i prodaja Dalgone, korejskog slatkiša kojeg smo mogli vidjeti u seriji. Također, Netflix je najavio i suradnju s Walmartom u kojem će predstaviti merch sa stvarima posvećenima Netflixovim hit serijama. Popularnost, očekivano, bilježe i glumci serije pa tako glumicu HoYeon Jung na Instagramu trenutno prati više od 21 milijun ljudi, a prije emitiranja Netflixove uspješnice, brojka njezinih pratitelja bila je oko 400 tisuća.

Osim glumačke, Jung ima i uspješnu karijeru modela koja traje od 2016. godine, kada je potpisala i ekskluzivan ugovor s francuskim luksuznim brendom Louis Vuitton. Sudjelovala je u brojnim kampanjama za kuće kao što su Chanel, Fendi, Hermes i Tory Burch te bila zvijezda mnogih prestižnih editorijala i naslovnica. U listopadu, počela je i nova faza suradnje s Louis Vuittonom pa je Jung postala njihov globalni ambasador. 

 

.

Modno osviješteni Tatjana i Vlaho: 'Odabrali smo praktični bajkerski look jer smo došli na motoru u grad '

S razlogom je zovu "kraljicom recikliranja": Kate Middleton pojavila se u haljini koju je nosila prije 10 godina

'Ne pratim trendove, imam svoj vlastiti đir. Ne postoji nešto što ne bih odjenula jer sam do sada svašta nosila'

Proizvod od tridesetak kuna kojeg vjerojatno imate doma, a učinit će čuda za kosu, kožu i nokte

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".