Za južnokorejsku dramsku seriju Squid game kažu kako je najpopularnija na Netflixu pa ju je tako u manje od mjesec dana od početka prikazivanja pogledalo više od 111 milijuna kućanstava. Kroz devet epizoda, prati se skupina od 456 zaduženih ljudi koji se natječu u raznim dječjim igrama kako bi osvojili visoku novčanu nagradu, a svaki od natjecatelja prisiljen je nositi zelene trenirke s dodjeljenim brojem te par bijelih tenisica.
Upravo su bijele slip on tenisice došle u fokus javnosti pa je tako Vans, od premijere serije Squid game 17. rujna, zabilježio porast prodaje bijelog modela za nevjerojatnih 7800 posto, dok je potražnja za bijelim slip on tenisicama u globalu porasla za 97%, prema podacima Lysta.
Vjeruje se kako su tenisice tražene jer se bliži Noć vještica pa su mnogi u potrazi za savršenim kostimom, a sasvim sigurno će zelena trenirka i bijele tenisice dominirati ovogodišnjim Halloweenom. Porasla je i potražnja za crvenim kombinezonom kako bi se imitirali čuvari iz serije, a neki su poželjeli iskopirati look lutke iz igre "Red Light, Green Light" pa su u potrazi za narančastom haljinom, žutom majicom kratkim rukava i parom čarapa do koljena.
Inače, prema pisanju Forbesa, za 250% porasla je i prodaja Dalgone, korejskog slatkiša kojeg smo mogli vidjeti u seriji. Također, Netflix je najavio i suradnju s Walmartom u kojem će predstaviti merch sa stvarima posvećenima Netflixovim hit serijama. Popularnost, očekivano, bilježe i glumci serije pa tako glumicu HoYeon Jung na Instagramu trenutno prati više od 21 milijun ljudi, a prije emitiranja Netflixove uspješnice, brojka njezinih pratitelja bila je oko 400 tisuća.
Osim glumačke, Jung ima i uspješnu karijeru modela koja traje od 2016. godine, kada je potpisala i ekskluzivan ugovor s francuskim luksuznim brendom Louis Vuitton. Sudjelovala je u brojnim kampanjama za kuće kao što su Chanel, Fendi, Hermes i Tory Burch te bila zvijezda mnogih prestižnih editorijala i naslovnica. U listopadu, počela je i nova faza suradnje s Louis Vuittonom pa je Jung postala njihov globalni ambasador.
.