Humanitarna akcija "Iz ljubavi prema djeci" pokrenuta je i ove godine!

Nakon što su prošle godine ozarili lica preko pet stotina potrebitih mališana, Hrvatski Crveni križ, Procter&Gamble i Kaufland i ove godine provode svoju humanitarnu akciju „Iz ljubavi prema djeci“
Vidi originalni članak

Pet gradova i sela, više od 500 obitelji. Broj je to kućanstava koja su dobila pomoć humanitarne akcije “Iz ljubavi prema djeci” koju su prošle godine na nacionalnom nivou zajednički organizirali Procter&Gamble, Kaufland i Hrvatski Crveni križ. Međutim, priča nije stala na
tome, prošlogodišnji je uspjeh bio poticaj da se ta vrijedna kampanja nastavi i ove godine – od 2. do 29. studenog svi mi možemo pomoći potrebitoj djeci. Svakom kupnjom P&G-ovih proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100.000 kn za pomoć u poboljšavanju životnih uvjeta potrebite djece u Hrvatskoj.

Ovogodišnja ambasadorica programa je Marijana Batinić.

Tijekom prošlogodišnje kampanje nacionalna je mreža Hrvatskog Crvenog križa iskoristila 100.000 kuna za pribavljanje i dostavu osnovnih higijenskih potrepština i proizvoda za obitelji i društvene institucije kojima je bila potrebna pomoć u stvaranju ugodnog okruženja potrebnog za zdrav rast i razvoj djece. Prošle su godine najpotrebnije bile svakodnevne potrepštine poput pelena i deterdženata, ali i šamponi, zubne paste, zubne četkice, pidžame, plahte i deke. Tijekom protekle godine – kroz mrežu regionalnih društava Hrvatskog Crvenog križa – donacija je raspoređena potrebitim obiteljima iz sveukupno 5 gradova i sela. Na taj je način 528 mališana dobilo potrebnu pomoć.

Roberta Čirjak, Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku, rekla je:

Na naše veliko zadovoljstvo mnoštvo je kupaca tijekom prošlogodišnjeg provođenja akcije odabralo upravo P&G-ove marke, pomogavši tako barem malo poboljšati životne uvjete iznimno siromašnih hrvatskih mališana i njihovih obitelji. Nadamo se da će se takav veliki uspjeh ponoviti i ove godine, što bi značilo da ćemo ponovno dobiti priliku uljepšati živote stotina obitelji.

Svatko tko od 2. do 29. studenog u bilo kojoj Kauflandovoj poslovnici diljem zemlje kupi proizvod P&G-a, primjerice uloške Always, pelene Pampers, proizvode za njegu kose Head&Shoulders ili Pantene, deterdžente Ariel ili Jar, omekšivač Lenor te proizvode Old Spice ili Gillette za brijanje i osobnu njegu muškaraca – da spomenemo tek neke od P&G-ovih marki – tijekom navedenog razdoblja pomaže doprinijeti uspjehu programa i u konačnici prikupiti sto tisuća kuna za poboljšanje životnih uvjeta potrebite djece u Hrvatskoj. Donacija će siromašnoj djeci i njihovim obiteljima biti uručena uz pomoć Hrvatskog Crvenog križa.

Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland, izjavila je:

Kao društveno odgovorno poduzeće, trudimo se zaista živjeti društveno odgovorno, i to na više razina. S jedne strane svoje djelatnike potičemo na društveno odgovorne projekte, s druge strane smo već u nekoliko navrata uočili želju naših kupaca da sudjeluju u humanitarnim akcijama. Mnogi zaista žele pomoći, ali nemaju vremena ili ne znaju kome se obratiti. Na ovaj način svojim kupcima pružamo mogućnost da kupovinom bilo kojeg od spomenutih P&G proizvoda pomognu u prikupljanju sredstava koje ćemo pomoću Hrvatskog Crvenog križa dodijeliti najsiromašnijim obiteljima u Hrvatskoj kojima je pomoć zaista najpotrebnija.

Izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog Križa Robert Markt istaknuo je:

Jako smo sretni što se program “Iz ljubavi prema djeci” nastavlja i ove godine. Iskustva iz prethodnih mjeseci ukazala su nam na veliku potrebu za ciljanom pomoći koja pomaže poboljšati svakodnevne životne uvjete.

Ove je godine Marijana Batinić - majka dvogodišnje djevojčice, poznato televizijsko lice i čest kupac u Kauflandu – preuzela ulogu ambasadorice programa. Kao majka, Marijana jako dobro zna koliko je važno moći pružiti svom djetetu najbolje moguće uvjete.

Marijana je rekla:

Brojnima među nama savršeno je prirodno da imamo sve što nam je potrebno za zdrav i veseo život, ali nisu svi te sreće. Kao majci teško mi je prihvatiti činjenicu da ima djece kojoj nedostaju osnovna udobnost i sigurnost, a koje su od presudne važnosti za njihovo zdravlje i sreću. Nekada jednostavno zaboravimo da male stvari mogu biti izvorom velikog veselja. Pozivam sve da sudjeluju u akciji, ne trebaju napraviti ništa što trenutno već ne rade ili kupovati nešto što im ne treba. Samo tijekom studenog trebaju posvetiti malo više pozornosti tome koje proizvode kupuju na dnevnoj i tjednoj bazi u Kauflandu jer već samim tim izborom mogu pomoći.

Uz pomoć volontera i zaposlenika Hrvatskog Crvenog križa najpotrebitija djeca i obitelji primit će donaciju.

Detalje programa možete pronaći na http://www.hck.hr/.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".