Hugo Boss lansira liniju trapera posebno namijenjenu Gen Z generaciji

Nova linija će istaknuti utjecaj ulične kulture i uključivat će unisex stilove - još jedan pokušaj privlačenja generacije Z
Vidi originalni članak

Hugo Boss predstavlja novu liniju traperica pod nazivom Hugo Blue, što je najnoviji korak u njihovom nastojanju da privuku mlađe potrošače putem odvojenih robnih marki. Ovo je najveće lansiranje od 2022. godine, kada se kompanija podijelila na Hugo (usmjeren prema generaciji Z) i Boss (za milenijalce). Hugo Blue, koji cilja generaciju Z, bit će brendiran pod imenom Hugo.

"Ideju o kontinuiranom proširenju naše ponude casual odjeće usklađujemo s novim smjerom našeg brenda i našim 24/7 pristupom", izjavio je izvršni direktor Hugo Bossa, Daniel Grieder. "Nakon uspješnog osvježenja brenda Hugo, pokretanje druge linije bilo je prirodan korak za nas. Obratit ćemo se mlađoj generaciji potrošača i ostvariti puni potencijal našeg brenda."

Rebranding Hugo Bossa više od godinu dana kasnije pokazao se uspješnim, posebno među generacijom Z. U ožujku su izvijestili o povećanju prodaje od 27 posto u prvoj punoj financijskoj godini nakon rebrandinga, te su postavili cilj od 4 milijarde eura prodaje do 2025.

Hugo Blue će debitirati s ljetnom kolekcijom 2024. godine, kako prenosi Vogue. Nova linija će istaknuti utjecaj ulične kulture i uključivat će unisex stilove - još jedan pokušaj privlačenja generacije Z. Iako će se traper nalaziti u središtu kolekcije, također će biti prisutni i materijali poput jerseya, pletiva i dodataka. Cijene će biti u skladu s postojećom ponudom Huga.

Od rebrandinga, Boss je oduševio modnim revijama usmjerene na povećanje vidljivosti marke. U veljači 2022., Boss je doveo influencere, TikToker-e i novinare u pustinju u Dubaiju. U ožujku 2023., brend je organizirao reviju u Miamiju s brojnim poznatim modelima, uključujući Naomi Campbell, Pamelu Anderson i Amber Valletta.

S druge strane, Hugo je poduzeo korake kako bi dosegnuo generaciju Z. U listopadu 2022., brend je lansirao svoje prve NFT-ove u suradnji s NFT kolekcijom Imaginary Ones s ciljem privlačenja mlađih potrošača.

U razgovoru o zaradi u ožujku, Grieder je naglasio: "Gledajući prema budućnosti, morate se usredotočiti na svoje kupce. Tko su vaši kupci? Što oni nose i gdje to kupuju? Stavljanje kupaca u središte je ključno za budućnost. S lansiranjem Hugo Blue, brend se oslanja na preferencije mlađih potrošača za odjećom koja nije namijenjena impresioniranju drugih. Traper je sigurna oklada."

Cilj ovog lansiranja je privući postojeće i nove potrošače. "Želimo inspirirati naše kupce i uvjereni smo da će Hugo Blue privući nove obožavatelje Huga", zaključio je Grieder.

Chanel predstavio novu kolekciju: Dominira ružičasta, razni uzorci te tvid, zaštitni znak brenda
Ni Hailey Bieber nije odoljela trendi proljetnim komadima: Mini suknja uz predimenzionirani kaput veliki je hit
Simpatične djevojke odabrale ružičaste komade: 'Previše se družimo pa imamo sličan stil, a i razmjenjujemo garderobu!'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".