U parfumeriji Douglas u Arena centru u četvrtak je predstavljena Tom Ford mirisna kolekcija koja je od proljeća ove godine dostupna i na hrvatskom tržištu.
Poznati američki dizajner 2005. godine pokreće svoj vlastiti brand kolekcijom naočala, a godinu dana kasnije lansira svoj prvi miris Black Orchid koji danas već ima kultni status. Mirisi su oduvijek predstavljali strast za g. Forda jer su više od modnog dodatka; moćan način kako predstaviti svoj vlastiti stil i identitet. Nevidljiv, a istovremeno nezaboravan može zavesti i fascinirati.
TOM FORD BEAUTY – sadrži 2 mirisne kolekcije:
Private Blend
Signature kolekcija
Private Blend – luksuzna mirisna kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne i orginalne mirise koji ne podilaze širokoj publici, nego su kreirani za istinske kolekcionare. Svaka bočica predstavlja njegovo umjetničko djelo. Private Blend kolekcija dostupna je samo na odabranim prodajnim mjestima u svijetu, a na hrvatskom tržištu ekskluzivno u Douglas Areni u Zagrebu gdje ćete uz pomoć Tom Ford Beauty Spacialista pronaći svoj miris.
Signature kolekcija – inspirirana je glamuroznom prošlošću poznatih parfumijera, namijenjena za žene i muškarce. Na hrvatskom tržištu dostupna je na sljedećim prodajnim mjestima: u Douglas parfumerijama Hoto i Arena centar u Zagrebu, Douglas parfumerija
Supernova u Zadru i Mall of Split, te u parfumeriji Anabella u Joker centru u Splitu).
Tom Ford Beauty dio je Estee Lauder grupacije koju na hrvatsko tržište dovodi tvrtka Orbico Beauty.