Istaživanje Deutsche Telekoma pokazalo je da u europskim zemljama 36 posto parova od 18 do 34 godine osjeća kako njihov partner previše vremena provodi na mobilnim uređajima kada su zajedno. Čak 56 posto njih kaže da mobilne uređaje provjeravaju barem ponekad kad su u krevetu s partnerom. Trećina anketiranih kaže da tehnologija utječe na njihovu sposobnost da budu intimni s partnerom.
Pokrenuta je kampanja "Better Together" kojoj se priključuje i Hrvatski Telekom. Cilj te kampanje jest olakšati stvarne veze između mladih parova. Kada se koristi, povezano donje rublje aktivira "Ljubavni način rada" na pametnim telefonima parova, postavljajući romantičnu atmosferu automatskim aktiviranjem „do not disturb“ načina i svirajući romantičnu playlistu.
Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute, pakirane u pamučnu torbu za višekratnu upotrebu. LoveChipovi se povezuju s mobilnom aplikacijom Connected Underwear. Kada se pomakne, LoveChip će poslati poruku na telefon partnera, nakon čega partner dobiva pozivnicu.
Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti "do not disturb" način.
Cijena ovog kompleta je 25 eura, a iz HT-a su rekli da ovom kampanjom žele mlade potaknuti na promišljeno korištenje tehmologije.