Hrvatica koja radi kao stilistica u Farfetchu: 'On je kao Google za modnu industriju, volim što niti jedan dan nije isti'

Andriana Gazić u Farfetchu je počela raditi prije nešto više od tri mjeseca, a osim za Hrvatsku, Sloveniju, BiH, Srbiju i Mađarsku, odnedavno je zadužena i za klijente iz Njemačke
Vidi originalni članak

Andriana Gazić ima samo 24 godine, a kaže kako već sad može ponosno reći da je majka dvoje djece, stilistica za privatne klijente na Farfetchu i suosnivačica malog obiteljskog obrta. Ranije je radila u Balenciagi, a od lipnja ove godine njezino radno mjesto je upravo najpopularniji dizajnerski web shop, Farfetch.

- Farfetch je za mene kao Google za modnu industriju, platforma s daleko najviše brendova i proizvoda diljem svijeta. Bila sam pozitivno iznenađena kada su me baš oni kontaktirati putem maila, s obzirom na to da su pronašli moj profil na LinkedIn stranici, u nadi da će pronaći stilisticu koja zna pričati hrvatski, ima iskustva te je bazirana u Londonu. Činilo se to kao savršena prilika i zbilja ne mogu biti sretnija - govori Andriana za Divu i dodaje kako je Hrvatska napokon postala priznata modna destinacija po standardima svjetskih firmi, a trenutno se stavlja veliki fokus na našu regiju.

- Sve se odvilo jako brzo nakon prvog maila, s obzirom na to da je isti dan uslijedio telefonski poziv. Jedini slobodni timeslot za intervju imali su odmah idući dan. Bila sam zadovoljna prijašnjom pozicijom kad sam radila kao personal shopper u Balenciagi, ali Farfetch mi je, nakon tri runde intervjua, ponudio ugovor koji nisam mogla odbiti - govori talentirana Andriana.

Proces intervjua opisuje kao intenzivan, ali brz - intervjuirao ju je top menadžment, ispitivao njezino znanje o kulturi, klijentima i brendovima. Morala je, između ostalog, predstaviti svoj plan i dokazati primjerima prijašnjeg iskustva kako ostvariti zadane ciljeve. 

- Početkom lipnja službeno sam startala na poziciji Farfetch Private Client Stylist i postala sam zadužena za regiju koja pokriva područje Hrvatske, BiH, Srbije, Slovenije i Mađarske. Nakon nešto više od tri mjeseca, dobila sam obvezu i brinuti se o njemačkim klijentima. Moj radni dan ne započinje i ne staje, on je konstantan i vrlo intenzivan. Rijetko kada uspijem izdvojiti desetak minuta za obrok jer, baš kada se odvojim od laptopa i mobitela, tada sam najpotrebnija, ali ja to volim. Volim brzinu kojom se napreduje i radi, volim to što je svaki dan novi i uzbudljiv, a ne rutinski. Takav me rad uistinu ispunjuje - govori Andriana koja je trenutno zadužena za komunikaciju s nekolicinom top klijenata iz navedenih regija, za koje je uvijek dostupna. 

- Planiram kako rasporediti budžet za darivanja poput rođendana i posebnih prigoda, imam priliku odabrati tko će posjetiti koju reviju ili biti pozvan na event. Kreiram mailove koje šaljem klijentima s inspiracijom najnovijih trendova i komada, pratim da sve pošiljke uredno stignu do adrese klijenta, odlazim na trunkshow prezentacije popularnih modnih kuća te imam priliku prva saznati koji će proizvodi biti popularni u nadolazećoj sezoni - govori stilistica i dodaje kako joj je najzanimljivije raditi na "osvježenju" garderobe kod kojeg s klijentima zaviri u njihove ormare pa raspravljaju o outfitima, kreiraju mix&match opcije, predlaže ključne komade koji nedostaju. Tako obave veliki šoping, ali i cijeli posao jer su outfiti već kreirani, albumi s lookovima su napravljeni o organizirani, a sve što klijent treba napraviti je - pojaviti se. 

- Farfetch kao firma iznenađuje me iz dana u dan. Timovi se nalaze diljem svijeta, ali su svi toliko predani svojoj ulozi i uvijek dostupni putem Slack kanala, kojeg najviše koristimo za internu komunikaciju. Inspirira me što je ured osnivača Farfetcha odmah pored moga pa ga često vidimo i imamo priliku popričati. Farfetch je firma koja ruši sve predrasude i dokazuje da, ako je osoba najbolja u svojem poslu, nije bitno kako izgleda, koliko godina ima ili kako se oblači. Oni žele okupiti samo vrhunske individualce diljem svijeta i ne pristaju na ništa manje - opisuje naša sugovornica rad u Farfetchu, gdje je počela i nova politika rada. Prema njoj, dva dana tjedno se radi iz ureda, a ostale dane svaki zaposlenik "kroji" prema svojim željama i rasporedu.

- Nekada odem u najdraži kafić i od tamo se uključim, a nekada jednostavno ostanem dom. Gdjegod bila, teško spustim pogled s ekrana. Kćeri Isabella (3) i Lana (1,5) uživaju kada radim od doma. Iako idu u vrtić, sretnije su kada smo svi zajedno doma te vikendom pokušavamo maksimalno iskoristiti zajedničko vrijeme. Često radim noću kada djeca spavaju, kako bih oslobodila nekoliko sati tijekom dana, a vikendom, iako je "službeno" neradni dan, moram biti blizu telefona za bilo koje hitne modne slučajeve - kaže Andriana, sretna što se u Londonu stalno održavaju neka nova obiteljska događanja, a na njihovoj se listi uvijek nađe i neki novi zabavni park. 

- Nisam mogla ni slutiti koliko ću uživati biti majka, odijevati se za čajanke s igračkama, peći kolače sa svojim curama i sve ih učiti. Iako intenzivan, ovo je doslovno posao o kojem sam mislila da mogu samo sanjati. U proteklih malo manje od pet godina rada i boravka u Londonu, zbilja sam stisnula zube i radila, a sada uživam u rezultatima tog rada. Svojim sam iskustvom dobila senior poziciju te imam osobnu asistenticu koja mi svakodnevno pomaže sve odraditi - govori nam i dodaje kako je u samo tri mjeseca u Farfetchu doživjela brojne zanimljive situacije

- Nedavno mi se baš javila klijentica kako hitno treba par cipela koji bi odgovarao određenoj haljini, ali imali smo samo nekoliko sati kako bismo pronašli savršen model i dostavili ih na adresu. Operativni tim, fashion concierge i ja smo u rekordnom roku pronašli vrlo popularne štikle te ih osigurali za klijenticu. Osobno sam trčala van grada kako bih iz skladišta preuzela paket i dostavila ga na klijentovu adresu. Imala sam i zanimljiv upit gdje je majka jednog klijenta htjela kupiti nakit sinovoj bivšoj zaručnici, bez da itko iz obitelji sazna. Morali smo odmah ukloniti mail koji automatski stigne kada nešto naručite. To je bio baš izvanredan zahtjev kojeg nije lako ispuniti - priča nam mlada Andriana i dodaje da se iznimno veseli Tjednu mode u Londonu kako bi iz prvih redova vidjela nove kolekcije. 

*Članak je izvorno objavljen početkom rujna

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".