S kolekcijom nadahnutom bojama i teksturama Italije, japanski brend Homme Plissé Issey Miyake otvorio je novo poglavlje svoje modne priče, onu nomadsku. Naime, na jednu večer, vrtovi renesansne vile la Petraia pretvoreni su u pozornicu modne poezije, pod slikovitim florentinskim nebom i kao dio prestižnog sajma muške mode Pitti Uomo.
Smještena na brežuljcima Monte Morella, nekadašnja rezidencija obitelji Medici poslužila je kao savršena kulisa za S/S 2026 reviju, kojom je ovaj inovativni brend najavio novi koncept prezentacije.
U galeriji pogledajte što se ovih dana nosi na zagrebačkim ulicama:
Naime, plan je predstavljati putujuće revije, koje će svaku sezonu uplesti duh druge zemlje u svoj prepoznatljivi DNK. Ovaj nomadski karakter brenda otvara novu etapu modne kuće poznate po pliseu koji u svijetu kulture odijevanja ima posebno mjesto.
Ovog puta izbor je pao na Italiju, zemlju čija je estetika suptilno utkana u svaki segment kolekcije. Fokus kolekcije su neodoljive plisirane skulpture od tekstila koje se kreću pri hodu i stvaraju vlastiti likovni život, ali i uzorci i boje inspirirani lokalnom kulturom. Poput hommagea Japana Italiji, stvorena je autentična fuzija dviju ljepota.
Naime, boje poput ‘Cinque Terre Yellow’ ili ‘Zucchini Flower Orange’ nisu nasumične, već su rezultat preciznog uparivanja tonova iz stvarnog života s paletama koje je tim nosio na terenska istraživanja, od Ligurije do Venecije.
„Kolekcija nije inspirirana samo Firencom, već cijelom Italijom, gradovima, pejzažima, svakodnevnim detaljima,“ poručuju iz dizajnerskog tima, koji radi bez službenog kreativnog direktora.
Kao simbol te inspiracije, u kolekciji se pojavljuje i kist. Već u prvoj silueti, dizajnirani prsluk podsjeća na slikarski, dok su razne degradé grafike inspirirane fotografijama kistova nakon korištenja. Tu su i printovi s dinamičnim potezima kista, poput onih na istraživačkim skicama, a paleta seže od limun žute do boje patlidžana i jarkih plavih tonova.
Italiji su posvećene i tkanine koje vizualno podsjećaju na lan, prozračan i lepršav, a istodobno oblikovan plisiranjem svojstvenim brendu. Dvoredna odijela i sako-jakne igraju se s tradicionalnim talijanskim krojaštvom, vječnim zaštitnim znakom Pitti Uoma, ali kroz futurističku estetiku Miyakeovog naslijeđa.
Revija nije bila samo modna prezentacija, već i dio šireg koncepta nazvanog ‘Open Studio’, ideje koja potiče dijalog s lokalnim zajednicama i globalnom kreativnom scenom. „Želimo proširiti horizonte. Vjerujemo da su znanja i iskustva koja tako steknemo temelj za daljnji razvoj našeg dizajna i izrade,“ zaključuje tim.