Nakon velikog uspjeha prve dvije kolekcije supermodela Heidi Klum i Lidla, uskoro stiže i treća kolekcija imena #LETSDENIM, a tema joj je omiljeni klasik – traper. Kolekcija sa sobom nosi i jednu novost – liniju odjevnih predmeta za mlade djevojke i djevojčice. Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom. LETSDENIM kolekcija je vedra poput Malibua, jednostavna kao Venice i blistava poput Hollywooda. Žensku liniju koja se sastoji od 21 dijela i liniju za djevojčice koja se sastoji od 8 dijelova, možete kupiti od ponedjeljka, 5. ožujka, u razdoblju od tjedan dana u svim Lidlovim trgovinama, po odličnim cijenama.
„Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji. #LETSDENIM kolekcija odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove”, ističe Heidi Klum.
Kada su u pitanju modne kombinacije, traper omogućava baš sve
Bez obzira na to radi li se o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili o trendi jogging varijanti s traper jaknom u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost. Fino pleteni puloveri s natpisima, prugaste majice i šarene prugaste čarape kolekciji daju veselu i živopisnu notu. Kolekcija za djevojke i djevojčice dopunjena je i otkačenim tregericama, maštovitim majicama s kapuljačom i kabanicama u nježnim bojama. Maštovita, urbana i dinamična, potpuno u stilu L.A.-a, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.
„Nakon dvije uspješne kolekcije, svoje kupce u sljedeću modnu avanturu vodimo pokazujući im raznolikost koju sa sobom nosi svima omiljeni traper. Esmara by Heidi Klum po prvi će puta uključiti i komade za djevojčice, čemu se jako veselimo! Od 5. ožujka u našim trgovinama, po cijenama već uobičajenima za Lidl, moći ćete pronaći odlične odjevne predmete od trapera koje je lako kombinirati“, ističe Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
Početak prodaje: 5. ožujka
U ponedjeljak, 5. ožujka, u okviru modnog tjedna u Lidlu, „Lidl Fashion Week“, počinje prodaja #LETSDENIM kolekcije u svim Lidlovim trgovinama. Pored ženske odjeće (u veličinama 32 do 46) i cipela (u veličinama 37 do 41), ovaj asortiman po prvi put obuhvaća i kolekciju za djecu i mlade (u veličinama 122/128 do 158/164). Na međunarodnoj će se razini ova kolekcija nuditi u 27 država, kao i u SAD-u, i to u više od 10.000 Lidlovih trgovina.