Švedski high-street lanac H&M iznenadio je svijet mode tijekom pariškog Tjedna mode najavom svoje nadolazeće suradnje s francuskom modnom kućom Rabanne. Ovaj događaj bio je prava poslastica za uzvanike, koji su dobili priliku prisustvovati privatnom koncertu u noćnom klubu Silencio, na kojem su nastupile glazbene zvijezde Robyn i Peggy Chou, te doživjeti "poseban trenutak" s Cher, koja je bila u gradu sa svojim partnerom Alexanderom Edwardsom, prisustvujući revijama modnih kuća poput Balmaina, Givenchyja i Valentina.
Prije samog događaja, Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u, i Julien Dossena, kreativni direktor Rabannea, otkrili su javnosti ovu uzbudljivu suradnju. Prema izvješću WWD-a, ova suradnja obuhvaćat će odjeću i modne dodatke za žene i muškarce, ali i liniju kućnih potrepština.
Jedan od ključnih elemenata ove suradnje je Rabanneova prepoznatljiva metalna mreža, koja se inače prodaje po visokim cijenama, ali će H&M verzije ovih komada biti dostupne po znatno pristupačnijim cijenama. Primjerice, cijene će se kretati od 39,99 eura za torbe do 59,99 eura za haljine.
Ova suradnja označava drugu veliku suradnju H&M-a ove godine, nakon uspješne kolekcije s Muglerom lansirane u svibnju. Julien Dossena također ulazi u fazu uspjeha nakon što je u srpnju bio gostujući dizajner u kući Jean Paul Gaultier i nakon lansiranja šminke u sklopu rebrandinga modnog brenda Rabanne, koji se bliži postizanju prihoda od milijardu eura.
Linija rezultirana ovom suradnjom bit će dostupna od 9. studenog i sadržavat će raznolike komade odjeće i modne dodatke za žene i muškarce, kao i kućne dekoracije. Kolekcija će se fokusirati na opuštenu zabavu uz bazen iz 70-ih godina, spajajući glamur s komadima koji su udobni i prilagodljivi svakodnevnim potrebama.
Ovo je prvi put da H&M surađuje s metalnom mrežom, materijalom koji odražava revolucionarni pristup materijalima osnivača Paca Rabannea. Suradnja je donijela uzajamnu korist, s Rabanneom koji je pružio svoju tehničku ekspertizu, dok je H&M pomogao brendu Rabanne u ostvarivanju ciljeva održivosti. Kolekcija sadrži reciklirane šljokice i materijale od metala koji su djelomično reciklirani.
Osim toga, suradnja s H&M-om označava povratak Julien Dossena u mušku odjeću, kategoriju koju je pokrenuo sa sezonom proljeće 2020., a koja je privremeno bila obustavljena zbog pandemije.
H&M, koji je već surađivao s mnogim renomiranim dizajnerima kao što su Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Moschino, Maison Margiela, Balmain, Isabel Marant, Comme des Garçons, Lanvin, Versace i Giambattista Valli, sada će oduševiti svoje kupce i obožavatelje novom suradnjom s modnom kućom Rabanne.