Prvi Gucci miris u potpunosti razvijen pod kreativnim nadzorom Alessandra Michele je mirisna preslika filozofije koja trenutno prevladava u Gucci modnoj kući. Gucci Bloom slavi autentičnost, vitalnost i raznolikost žene za koju stvara te onih koji se pronalaze u toj viziji.
Odane sebi i svojim životnim stavovima, ove mlade žene žive život i ubiru plodove, cvjetajući u svoje pravo ja. One prenose svoje stavove bez obzira što njihova okolina misli. One žive za nezaboravna iskustva, da stvore priču te da se povežu sa predmetima, kulturom i umjetnošću koja ih okružuje.
Tvorac svakog dijela mirisa, Alessandro Michele je osmislio Gucci Bloom kao bogatstvo života i snage u svakoj noti mirisa, njegovu sanjivu kampanju te nekonvencionalan dizajn.
Htio sam bogati cvjetni miris, odvažan miris koji vas vodi u veliki vrt ispunjen cvijećem, bouquet obilja. Vrt je lijep kao i žene; raznobojan, divlji, raznolik, tamo gdje je sve. Gucci Bloom miriši poput toga vrta kako bi vas odveo tamo.
Miris
Stvoren od strane Alberta Morillasa pod direktorskom palicom Alessandra Michele, miris je osmišljen da se otvara poput svoga imena. Kreativni direktor zamislio je miris kao bogat vrt pun različitog cvijeća i te opojnih mirisa.
Autentičnost je osmišljena kroz visoko koncetrirane prirodne sastojke. Note cvatu kao koncetracija cvijeća, jedinstven izričaj u svijetu sastojaka koji donosi novo olfaktorno iskustvo. Prirodna tuberoza iz Indije je povezana sa jasminom. Ekstrakt pupa jasmina, koji je dobiven dosad nekorištenom metodom ekstrakcije koja spaja prirodne odlike jasmina i njegovih molekula da ostavi osjećaj svježega mirisa na koži. Gucci Bloom također sadrži note još jednog cvijeta koji se prvi puta koristi u svijetu mirisa: Rangoon Creeper. Otkriven u južnoj Indiji, Rangoon Creeper utjelovljuje koncept i ime mirisa, mijenja boje od bijele u početku koja prelazi na rozo te na kraju u crvenu boju kada procvjeta.
Dizajn
Tragač za ljepotom, Alessandro Michele osmislio je bočicu i pakiranje koje utjelovljuje duh mirisa koji je u počast raznolikosti žena. Michelle kaže:
Bočica nije dizajnirana ženstveno zato da zavede muškarce, nego da ide u korak sa ženom koja nosi taj miris. Retro i nježna zbog svoje boje, sa čistim, vitkim linijama te nije od prozirnoga stakla – lakirana je i podsjeća na porculan, jedan od mojih najdražih materijala.
Starinske roze note sjenčaju četvrtastu lakiranu bočicu na kojoj je Gucci logo izrezbaren i uokviren u crnoj boji. Na vanjskom pakiranju prevladava motiv Herbariuma, crveno bijeli uzorak lišća, grančica trešnje te cvijetova uokvirenih u crnome.
Kampanja
Kampanja utjelovljuje srž Gucci Blooma, ideje se nazire kroz Gucci suvremene žene: glumica Dakota Johnson, glumica i model Hari Nef te umjetnica Petra Collins. Sve one su prijateljice Alessandra Michele te imaju posebnu vezu sa modnom kućom, njihov talent odiše novom vizijom Guccija. Njihovu raznoliku ljepotu je snimio Glen Luchford, pružajući im priliku da sjaje u metamorfnom ozračju kampanje. One nose Gucci Bloom kroz dan u gradu te se čarobno prebace u engleski vrt. Čaj na pločniku obraslim cvijećem u cvatu, šetnja kroz apartman zarastao cvijećem, plivanje u sumrak u jezeru punom cvijeća.
Plesanja, šetnja, veselje je bit slobode i punoga života: njih tri utjelovljuju novu Gucci vitalnost te nam prenose duh Gucci Blooma.