Galerija Klovićevi dvori u utorak je otvorila je svoja vrata velikoj modnoj reviji Fashion&Compassion u organizaciji Rotaract kluba Zagreb Kaptol pod pokroviteljstvom Predsjednice RH i Sveučilišta u Zagrebu. I ove godine su nastupili brojni poznati dizajneri čije su kolekcije bile predstavljene svim zainteresiranim gostima i javnosti. Klub je tek nedavno otkrio imena dizajnera jer svake godine drži javnost u neizvjesnosti do zadnjeg trenutka kao iznenađenje. Atrijem Klovićevih dvora u Zagrebu, prošetale su brojne poznate osobe noseći kreacije ukupno pet hrvatskih dizajnera i modnih kuća.
Jedan od njih je Varteks, koji ove godine privlači veliki interes javnosti i medija svojom kreativnošću i pravom modnom revolucijom.
Morana Krklec, poznata po višegodišnjim nastupima na brojnim revijama kao što je BIPA Fashion.hr. Morana se nakon završenog zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta upustila u dizajnerske vode te se zbog svoje kreativnosti ističe u mnoštvu drugih!
Loreta Gudelj svoju prepoznatljivost krije u svestranosti, mlada prevoditeljica, likovna kritičarka, profesorica, poduzetnica i naravno dizajnerica! Jedina je dizajnerica u Hrvatskoj koja je nastupila na svakom izdanju revije Fashion&Compassion. Zagovornica je slow fashiona i inspiraciju nalazi u latinoameričkoj kulturi i tradiciji.
Mirna Posavčević je svojevrsni novitet zagrebačkoj publici jer ova mlada dizajnerica svoju karijeru gradi u Istri, točnije Umagu gdje se i nalazi njen modni butik. Njen brend AnimaM teži jednostavnosti, čistim linijama i ručno oslikanim detaljima na odjeći.
Ivan Friščić, publici duže poznat kao modni stilist sada pažnju plijeni novim brendom DE LIGHT. Svojim brendom je pokazao da zna detaljan i složen proces do savršenog komada odjeće.
Humanitarni cilj je izvršen te će se prikupljena sredstva koristiti za dovršavanja senzoričkog parka Specijalne bolnice Goljak, a akciju je podržala i Bina-Istra. Riječ je parku koji će djeci koja borave u bolnici biti od velike koristi. Rotaract klub Zagreb Kaptol je trećim izdanjem ove revije pokazao ozbiljnost u svojoj ideji povezivanja mode i pozitivne promjene te se čini kako i šira javnost jednako tako prepoznaje ovu akciju. Ako je suditi po ovogodišnjem događanju, karte je potrebno nabaviti puno prije jer raspoloživa mjesta za ovu reviju brzo nestanu.