Francuski luksuzni brend ne usporava: Hermès otvara svoju 27. radionicu za izradu kožnatih proizvoda

Otvaranjem nove radionice u srcu Normandije, ovaj luksuzni brend ne širi samo da proizvodne kapacitete, već još jednom potvrđuje svoju privrženost izvornim vrijednostima - izvrsnosti, zanatskoj vještini i francuskoj tradiciji
Vidi originalni članak

Dok mnogi modni divovi bilježe usporavanje rasta i traže načine za održavanje prestiža, Hermès nastavlja ići uzlaznom putanjom. S impresivnim porastom prodaje od 8,5 % i ukupnim prihodima koji su u 2024. dosegnuli 4,1 milijardu eura, ova ugledna francuska kuća najavila je otvaranje svoje 27. radionice za izradu kožnatih proizvoda – ponovno u Francuskoj, domovini brenda.

Nova lokacija bit će u gradiću Colombelles, uz podršku lokalne zajednice Caen-la-Mer, urbanističkog ureda Normandie Aménagement i općine Colombelles. Očekuje se da će projekt biti dovršen do 2028. godine, a pridružuje se trima postojećim Hermèsovim inicijativama u Charenteu, Girondeu i Ardennima.

U galeriji pogledajte što se ovih dana nosi na zagrebačkim ulicama:

FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija FOTO: Goran Čižmešija

Nakon prošlogodišnje epizode s Walmartom i spornim "Birkin inspiriranim" torbama, koja nije najbolje sjela pariškoj kući i kratkotrajno uzdrmala njezin imidž, Hermès je iz svega izašao jači. Kategorija kožnate galanterije i sedlarske opreme zabilježila je rast od čak 16,4 %, dosegnuvši 6,46 milijardi eura – brojke koje jasno potvrđuju potrebu za proširenjem kapaciteta i dodatnim ulaganjima.

A post shared by Hermès (@hermes)

No Hermès ne bi bio Hermès da iza svakog proizvoda ne stoji tradicija, znanje i ručni rad. Nova radionica zapošljavat će 260 vještih zanatlija, čiji će doprinos biti ključan za očuvanje standarda izrade po kojem je brend i poznat. Jer ovdje, kvaliteta nije samo vrijednost, već ujedno i temelj identiteta. A etiketa "made in France" i dalje ostaje njihov ključan potpis.

Hermès je osnovan 1837. godine u Parizu kao radionica za izradu konjičke opreme, no već u prvoj polovici 20. stoljeća transformirao se u kuću luksuza kakvu poznajemo danas. S fokusom na iznimnu izradu, prirodne materijale i bezvremenski dizajn, Hermès je postao sinonim za eleganciju s karakterom. Njihove torbe ne nose samo status, već i priču o umijeću koje traje generacijama.

A post shared by Luxury Promise (@luxurypromise)

Najpoznatija među njima svakako je Birkin torba, nastala 1984. kao plod slučajnog susreta pjevačice i glumice Jane Birkin s Jean-Louisom Dumasom, tadašnjim predsjednikom kuće Hermès. Torba je ubrzo postala kulturni fenomen i simbol luksuza, prestiža i liste čekanja koja se mjeri u godinama. 

Jednako legendarna je i Kelly torba, nazvana po Grace Kelly, princezi od Monaka, koja je 1956. godine tom kreacijom pokušala sakriti trudnički trbuščić od paparazza – čime je ušla u modnu povijest.

Danas njihove linije uključuju i prêt-à-porter kolekcije, svilene marame, nakit, parfeme, pa i detalje za dom. U svijetu brzih trendova, Hermès ostaje brend koji ne podliježe sezonalnosti, već gradi vrijednosti koje se nasljeđuju. Otvaranjem nove radionice, Hermès ne širi da samo proizvodne kapacitete, već još jednom potvrđuje svoju privrženost izvornim vrijednostima: izvrsnosti, zanatskoj vještini i francuskoj tradiciji.

U popularnom high street dućanu pronašli smo genijalan dupe kultnih Chanel balerinki
Oko njih se često vode rasprave, ali ove cipele bit će najpopularniji izbor ljetne sezone
Što kažete na spoj bermuda i čizama do koljena? Zgodna studentica ih je odlično kombinirala na baš cool način

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".