Francuski luksuzni brendovi pripremaju skijaške kolekcije uoči otvaranja zimske sezone, spajajući svoj estetski štih i nasljeđe dizajna s tehničkim zahtjevima odijevanja za hladno vrijeme.
Balenciaga prvi put proizvodi skijaške komada u kolekcijama koje se sastoje od dodataka do opreme za skijanje i snowboarding. Linija uključuje izglede u boji pješčanog sata i iznimno jednostavne siluete prerađene u tehničkom ripstop materijalu, a sve s detaljima prikladnim za zimske sportove kao što su integrirane snježne hlače, sustavi ventilacije i držači za skijaške štapove. Tu su i vodootporne traperice s podstavom od flisa od rastezljivog trapera koje bi mogle poslužiti na stazama kao i u gradu.
Mogućnosti toplinskog nanošenja slojeva uključuju majice s kapuljačom, pletivo, vunu u ribičkom stilu, pa čak i umjetno krzno, dok obuća uključuje Alaska čizme i revidirane 3XL skijaške tenisice koje dolaze s vodootpornom unutarnjom folijom i uklonjivim šiljcima.
Što se tiče opreme, osim snowboarda i skija dostupnih u dvije veličine, tu su i skijaški štapovi na uvlačenje i kaciga koju je dizajnirao Briko stručnjak za zaštitu, kako piše WWD.
Chanel je, s druge strane, odabrao gipke siluete umjetničkih klizačica za ovu zimsku kolekciju Coco Neige koju je osmislila umjetnička direktorica Virginie Viard i nagovijestila nedavno objavljena kampanja s ambasadoricom kuće Lily-Rose Depp.
U kombinaciji je kombinezon od mornarsko plavog tehničkog satena s gumbima; pripijeni kombinezon od crne i srebrne vune; obilje reverzibilnih jakni i kožnih jakni, kao i laganih džempera, jakni i hlača stvorenih za slojevitost.
Mnoštvo detalja prilagođenih skijanju uključeno je u komade, od džepa umetnutog u rukav za skijaške karte do patentnih zatvarača na gležnju za odgovarajuću obuću. Odjeća za skijanje i traper debitirali su ove godine, s reinterpretacijama dijamantnog prošivanja koje se pojavljuju kao pleteni dizajni na komadima od kašmira, a traperice s dvostrukim C potpisom laserom na površini ili obučene u kožne lance.
U Dioru, Maria Grazia Chiuri zamislila je zimu u liniji DiorAlps ponovno osmislivši inspiraciju svojih najnovijih revija. Cue de rigueur pufer jakne pripijenog pletiva i tunika idealna za višeslojno odijelo, ali i srebrno skijaško odijelo, elegantne bijele hlače ojačane na koljenima s tamnoplavim i crvenim obrubom.
Skijaške naočale s monogramom Dior Oblique na staklima i šarmantno vintage balaclava upotpunjuju kolekciju, dok će najprodavanija torbica Book Tote s printom karte Plan de Paris i čizme dobro doći nakon toga.
Louis Vuitton izradio je svoju liniju LV Ski, prepoznatljivu po logotipu LV Flocon koji kombinira monogram cvijet i snježnu pahuljicu, kao kombiniranu žensku i mušku kolekciju s fokusom na uske sportske slojeve i skijaška odijela namijenjena za uparivanje s voluminoznim parkama i pernatim jaknama.
Opcije uključuju pufer jakne s oblikom monograma uvećanim do apstraktnih proporcija; pleteni rebrasti kombinezoni; kombinezon s punim monogramom u plavoj boji s crvenim i bijelim detaljima; crno-bijela jakna i mnoštvo zdepastog pletiva s laganim retro dojmom.
Dodaci su također dio kolekcije, od Capucines torbica ukrašenih šiljom i Keepall platnene torbe preuređene s tehničkim patentnim zatvaračima kako bi se oduprla elementima do alpskih čizama s bočnim džepom i dizajnom koji se nadovezuje na potplat LV Trainer. Tu su i kacige s monogramom i skijaške maske za one koji žele kročiti staze sa stilom.
Pierre Balmain, koji potječe iz francuske planinske regije Savoy, razvio je doživotnu ljubav prema planinskim sportovima od svoje majke i često je to spominjao u svojim kasnijim modnim kolekcijama. Čak je dizajnirao uniforme za olimpijsko osoblje kada je Francuska bila domaćin Zimskih igara 1968. u Grenobleu.
Kao naklon tome, kuća se udružila s talijanskim proizvođačem luksuzne skijaške opreme Bomber za ograničenu seriju alpskih skija. Dostupni u tri veličine, obučeni su u Balmain mini-monogram uzorak koji je prvi predstavio Pierre Balmain 1980-ih, u skladu s dizajnom ovogodišnje zimske kolekcije.