Envy Room o 20 godina rada: Istražili smo vlastitu arhivu i otkrili esenciju brenda

Pročišćeni tailoring, crna, bijela i crvena te fini materijali krojeni po mjeri, to je izričaj dizajnera koji su promijenili našu scenu prije 2 desetljeća te donijeli finu, snažnu ženstvenost
Vidi originalni članak

Zagrebački modni dizajneri Vjeko Franetović i Nikica Ivančević već dva desetljeća potpisuju vjenčanice i večernje haljine te svojim specifičnim pristupom detaljima i oblikovanju kreiraju modne delicije. Među efekte ubrajaju se elementi korzeta koje ugrađuju u forme naglašena struka, mašne, fine strukture, ručno rađeni detalji... Posjetili smo ih i posnimili u njihovom showroomu u Vlaškoj, impresivnom prostoru koji, među ostalom, također dokazuje njihov status na našoj sceni.

Nakon godina, kolekcija, revija i ideja, mogu se pohvaliti radom s mnogim klijenticama, koje im se obraćaju kad žele nešto posebno. Njihov je način rada 'custom made' te je to formula koja im se pokazala uspješnom.

- Kad je riječ o dizajnu 'custom made' tipa, ključno je da nađemo dobar balans između estetike i funkcionalnosti, a opet da nekako pogodimo i karakter osobe koja nosi – naveo je Vjeko.

Nikica dodaje kako je važan i model, odnosno forma.

- Naime, osim želja, ključno je definirati i adekvatan model, kako bismo napravili haljinu koja je idealna za tu osobu. Uz to i karakter, pronalazimo savršeno rješenje – tumači Nikica.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Djelić kolekcije koju smo posnimili otkriva tumačenju njihova stila – dečki su prošli kroz arhivu i rezultat je njihova estetika koju su izbrusili kroz godine.

- Za ovu obljetničku kolekciju odlučili smo zaviriti duboko u našu arhivu i otkriti zapravo koja je to esencija našeg brenda. Tako smo došli do zaključka da su to uglavnom tri boje koje se uzastopno ponavljaju, a to su crna, crvena i bijela. No, ove sezone ćemo tome dodati i ton vina. Od materijala jako volimo žoržete, svilene satene, a onda i materijale koji su bogato okićeni perlama – veli Nikica.

Usput pokazuje jednu od zvijezda nove kolekcije koja će zabljesnuti na slavljeničkoj reviji u utorak 14. svibnja u Rimac Campusu.

To je sako s vrlo ukrašenim ramenima, a djeluje kao da se radi o dva komada, odnosno kao da se jedan sako skida preko drugog. Ova višeslojna igra konstrukcijski je i krojački zahtjevna, no dizajneri imaju bogato iskustvo izrade tailoringa pa si mogu dopustiti kreativnu igru.

Pokazali su nam i sklad crne haljine sa šlepom koja djeluje poput kreacije za neki ozbiljan crveni tepih, kod nje je izrada nešto kompleksnija.

Baš kao i kod kraće bijele forme koja je zapravo smoking, no funkcionira i kao mini haljina. A osim klasične kragne ima onu šal varijante, koja dekolteu daje poseban dojam.

Žene obožavaju njihov potpis, daje im dojam moći, u tome se osjećaju posebno, a upravo je to njihov izričaj. Vidi se ta ljepota i na fotografijama kampanje koju su predstavili za 20 godina – scene snimljene u Rimac Campusu.

Scene otkrivaju crno-bijelu estetiku definirane, hrabre ženstvenosti, model Hana Grizelj nosi haljine, odijela i body. Oštri tailoring, perfektan u izvedbi, zapravo je baza njihova rada.

Kampanju je snimio Franjo Matković, model je Hana Grizelj / Faith model, make-up je radila Iva Rukavina, kosu Marina Brkanac / Retrika Frizerski salon za Kevin Murphy Croatia.

- Svakako smo priželjkivali i nadali se tolikim godinama, ne bismo ni ušli u ovaj posao da nismo imali viziju i želju. Ali da, bilo je teško na početku. Sjećam se, ta prva revija je bila rađena s jako malim budžetom, što bi danas bilo nemoguće. Glavna greška je bila da smo strpali 15 cura u mali backstage od 20-tak kvadrata, a tu je bila i frizerka i šminkerica. A još smo nadobudno napravili 50 modela, pista je bila kratka. Sad si možete misliti kako je izgledalo presvlačenje – prisjetio se Nikica.

Pritom se sjetio i jedne anegdote, kad je bio toliki kaos na reviji da je Vedrana Linardić, jedna predivna djevojka koja je radila kao model u to doba, izašla na pistu s haljinom naopačke, košarice su bile na leđima. Bio je to korzet pa su joj grudi toliko bile stisnute i virile iz dekoltea, da su mediji tih dana zaključili da se manekenka zasigurno - operirala.

No, sve u svemu, Envy Room je s godinama postao relevantan brend te jedan od pokretača scene kakvu poznajemo danas.

- Napravili smo do danas 49 pret-a-porter i 13 bridal kolekcija. 38 revija, od toga 19 samostalnih – dodao je Vjeko, i sam iznenađen kad govori te fine cifre.

Sjeća se da su počeli pret-a-porter kolekcijom, oko 2012. godine te su uskoro krenuli s bridal linijama jer su shvatili da na našem tržištu zapravo nedostaje nešto takvo, što mladenke žele, a da je domaće i moderno.

Danas imaju karijeru koja je upisana u svijet hrvatske mode te i dalje namjeravaju uživati, raditi i kreirati, u znaku te fine pročišćene estetike koja slavi žensku eleganciju i tijelo.

Korzet je često njihov element – ugrađuju ga u razne strukture, od topova do haljina i vjenčanica. Na reviji u Rimac Campusu predstavit će, dakle, kolekciju koja je definicija i demonstracija esencije njihova stila.  

S godinama su radili za razne slavne osobe te one koje se žele osjećati kao princeze, često odijevaju razne dame za posebne trenutke, ali i crveni tepih.

Envy Room je 20 godina posvetio finoći strukture i forme te je njihovo oblikovanje značajno za našu modnu scenu, sigurni smo da ih čeka još niz uspješnih godina rada na modnom dizajnu.

Raiven za Euroviziju odabrala odvažan kombinezon s potpisom slovenskog modnog brenda
Divan par sa zadarske špice: 'Volimo elegantne kombinacije, sportski stil ne nosimo previše'
Zgodna dama isfurala je cipele o kojima vlada velika rasprava, a ovo proljeće veliki su hit

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".