Modni brend Envy Room donosi novu priču i vizuale, u kojima igraju s kreativnim elementima iz različitih svjetova. S jedne strane prisutan je slavni "masculine" efekt – naglašena ramena i impresivna postura, dok ženska figura zadržava nježnost linija i dinamičnu siluetu. Ova suptilna igra stereotipima svojstvena je dizajnerima, poznatima po korištenju korzeta i formama koje naglašavaju tijelo.
- Željeli smo kreirati kolekciju koja, u cijelosti i kroz svaki komad pojedinačno, spaja moć odijela i senzualnu privlačnost haljina. Tako su nastali modeli koji, kombiniranjem kontrastnih elemenata, spajaju najbolje od oba svijeta, stvarajući neodoljivu modnu fuziju. Strukirani blejzeri oversized kroja s dekonstruiranim rukavima stapaju se s klasičnim ženskim linijama, dodajući silueti novu dozu sofisticiranosti. Stroge košulje i odijela upotpunjuju senzualno otkrivena ramena ili leđa pripijenih haljina, dok šljokice i jarke boje razbijaju ozbiljnost tradicionalne "muške" kravate, zadržavajući njezinu moćnu simboliku – navodi dizajnerski dvojac.
Asimetrija, česta inspiracija dizajnera, ovdje je prisutna u rafiniranoj igri stilova, gdje balansiraju likovne i doslovne kontraste kroz tekstil. Naglasak je i na ono što na prvu ne vidimo - a to su leđa, koja na prekrivenom tijelu izazivaju posebnu pažnju.
Mekoću krojeva dodatno naglašavaju snažna ramena, dok je silueta oblikovana u moćnu formu koja ženi daje elegantan izgled. U dizajnu koriste detalje poput glitter efekata, kravate i finog bijelog ovratnika – simbola muške elegancije prenesenog u ženski svijet. Za super mekoću, tu je - raskošno krzno.
Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju i sve vizuale:
- Dualnost kolekcije izražena je i kroz paletu boja, koja se prelijeva iz klasične crne i bijele u vibrantne tonove vina i mornarsko plave. Svaki model nosi svoju priču, koja polazi od fascinacije ženom kao ishodištem stvaranja – ističe dvojac.
Posebno je izražena njihova posvećenost tailoringu, što smatraju osnovom dobrog stila, bilo da se radi o "masculine" ili "feminine" odijevanju. Vizuale kampanje potpisuje Franjo Matković, model je Ingrid Nikolić iz agencije Faith Model, make-up je radila Iva Rukavina, a frizure Katica Topčić za Kevin Murphy Croatia. Lokacija je Hotel Esplanade.