Domaći modni brend KLISAB predstavio je sinoć svoju kolekciju za sezonu ZIMA25, naslovljenu "Svoga dvorca kralj", na reviji održanoj na Zagrebačkom velesajmu. Dizajnerski dvojac Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić osmislili su za novu sezonu 33 modela, odnosno 22 ženska i 11 muških.
Naziv i koncept kolekcije prožimaju cijelu revijsku prezentaciju, pa je tako u centru scene bio dvorac-napuhanac, koji na ironičan i infantilan način prezentira simbolički okvir kolekcije.
Prema riječima dizajnera, estetika ZIMA25 kolekcije predstavlja „najsnažniji izraz osobnog stanja kreativnog tima do sada“, a kroz metaforu dvorca propituje se prostor između autentičnosti i povezanosti, između unutarnjeg i vanjskog svijeta.
Kolekcija donosi stilski pomak unutar njihovog modnog jezika. Iako je zadržana arhitektonska preciznost konstrukcije, siluete su mekše i fluidnije, s naglašenim organskim linijama.
Haljine i kaputi čine središnji dio kolekcije, dok upečatljivi asesoari poput puf ovratnika i rezanih pelerina nadograđuju klasičnu zimsku bazu brenda te stvaraju slojeviti, pomalo eklektičan vizualni narativ.
U realizaciji revije sudjelovali su Nikola Beban (kreativna i produkcijska podrška), Mijo Majhen za Keune Haircosmetics (frizure), te Iva Rukavina za Estée Lauder (make-up).
Dio lookova stilistički je zaokružila Ana Nikačević uz Timberland obuću, s naglaskom na originalnu žutu 6-inch čizmu, čime je dodatno istaknuta funkcionalna, ali estetski promišljena priroda kolekcije.
Kroz Svoga dvorca kralj, KLISAB potvrđuje dosljednost u istraživanju identiteta suvremenog hrvatskog dizajna, između intimnog i urbanog, racionalnog kroja i emocionalne ekspresije.
Nova DIVA STYLE od 31. listopada na kioscima!