Dizajnerske torbice u koje se isplati uložiti jer nikad ne izlaze iz mode, a vrijednost im raste tijekom godina

Vintage verzije sezonskih IT trendova postaju opcija za torbicu s mnogo manjim utjecajem na okoliš
Vidi originalni članak

Izraz "investicijska kupnja" često se koristi u svijetu mode. Naravno, klasični kaputi boje devine dlake i kvalitetno izrađene cipele će vam služiti mnogo godina, ali oni su samo ulaganje u smislu toga koliko ćete ih često nositi. Malo je vjerojatno da ćete puno zaraditi ako preprodajete par iznošenih mokasinki.

Zbog toga stvarno možete staviti torbe i ulaganje u istu rečenicu. Nekim će dizajnerskim torbama čak porasti vrijednost, poput Hermès torbi koje stoje u vrećici na stražnjem dijelu vašeg ormara zbog lista čekanja za nove stilove, što možemo pripisati vremenu i umijeću potreban za stvaranje jedne torbe. Drugi stilovi, kao što je Chanelov 2.55, jednostavno nikad ne izlaze.

Prema web-mjestu za preprodaju Open for Vintage, sve više vrhunskih dizajnera traži arhive kako bi nadahnuli dizajne za novu sezonu, što je potaknulo val potrošača koji su se uputili na internet kako bi pronašli već omiljene stilove. Vintage verzije sezonskih IT trendova postaju opcija za torbicu s mnogo manjim utjecajem na okoliš, izvještava stranica.

Neophodno je brinuti o svojoj torbi i kada je u upotrebi i kada je ne koristite, kako biste jamčili interes ako je odlučite prodati. Dakle, prije nego što se istrošite na novosezonsku torbicu, u nastavku pogledajte u koje su torbe trenutno najbolja ulaganja.

Louis Vuitton
Vjerojatno najprepoznatljiviji i ikonični monogram svih vremena, Louis Vuitton je sinonim za svijet vrhunskih torbica. Nema svaki dizajn istu privlačnost i neće sve kupovine Louis Vuittona značiti vrijednost pri preprodaji. Najbolji komadi za preprodaju su Métis, Pochette i sezonski Speedy kao što su cérise, višebojni i traper. One su u stalnoj potražnji, a njihova prodaja znači zaradu između 20% i 50% više od onoga što ste prvotno platili. Louis Vuitton je nedvojbeno više cool kad je vintage. Kako Y2K trend nastavlja rasti u popularnosti, to je 'siguran' način za sve nas da sudjelujemo bez ugrožavanja trenutne estetike.

Chanel
Prema Open for Vintage, kako cijene iz godine u godinu značajno rastu u Chanelu, vintage brzo postaje odabrani način pristupa dizajnu kultne modne kuće po razumnijim cijenama. Osim toga, sve više i više ljudi postaje svjestan kakva financijska investicija Chanelova torba može biti, s tim da je tržište preprodaje odličan način za zaradu ako ikada odlučite prodavati dalje.

U skladu s Hermèsom, Chanel je nedavno počeo smanjivati ​​dostupnost svojih kultnih dizajna kako bi povećao hype i potražnju. Dok su Classic Flaps i 2.55 Flaps bili lako dostupni prije nekoliko mjeseci, sada ne samo da su znatno skuplji, nego ih je teže kupiti u buticima. Kupci sada mogu kupiti samo jedan Classic Black Flap godišnje, a ovo je pogodilo tržište preprodaje. 

Dior
Diorov kosi dizajn iz 1969. u velikoj se mjeri vratio u kolekcije brenda za 2020., a zauzvrat smo vidjeli da je prodaja vintage kosih dizajna značajno porasla, kaže Open for Vintage. Čak i ako ne volite očigledne logotipe, činjenica da se vratio punom snagom i zadržao svoju poželjnost dokaz je utjecajnosti dizajna. Boje su također neutralne i idu uz sve bez obzira na godišnje doba. Razmislite o tamnoplavoj i bordo boji kao najpopularnije iteracije. Međutim, ako je to vaša prva kupnja torbe i ovo stvarno nije vaš stil, umjesto toga birajte Lady Dior. 

Dior živi novu zlatnu eru, poigravajući se s dva ključna elementa Maison-a: Cannage, motiv koji dolazi sa stolaca od trske u stilu Napoleona III. koji se sastoje od drva i pruća, i ikoničnog uzorka Dior Oblique. Lady Dior i Saddle su među najpoželjnijim i najtraženijim torbama na tržištu polovnih stvari, zahvaljujući svojoj praktičnosti i elegantnom dizajnu.

Gucci
Guccijevo pojačano ubacivanje 'retro' Horsebit detalja u svoje kolekcije značilo je da smo vidjeli da je vintage kolekcija ponovno postala traženija, a povratak Gucci Jackie posebno je to potaknuo. Gucci je jedan od onih brendova koji su doživjeli nevjerojatnu transformaciju u posljednjem desetljeću, a Jackie je oduvijek omiljena torba. 

Prada
Pradine najlonske torbe još su jedan popularan trend na društvenim mrežama. Ako volite estetiku Prade iz ranih 2000-ih, postoji mnogo dostupnih rabljenih proizvoda. Prema Vestiaire Collectiveu, prodaja najlonske torbe Prada porasla je za 150% u odnosu na prethodnu godinu, a brend je ponovno objavio stil u raznim živopisnim nijansama i obradama, od kojih mnoge možete pronaći na stranicama za preprodaju.

Hermès
Veoma chic, ikonične i nevjerojatno vrijedne, sve Hermèsove torbice izrađene su uz najbolju izradu i materijale. Jeste li znali da su Birkinice bolja investicija od dionica? Dok su zlato i dionice nestabilni po definiciji i mogli bi vam dati financijski pad, Birkinice su porasle u vrijednosti za mali i stalni postotak u posljednjih 35 godina. Njihova potražnja stalno raste, dok je njihova dostupnost sve manja. Birkin, Kelly i Constance čarobni su trio iz Hermèsa i u njih se isplati ulagati ako možete, jer će vam sve troje omogućiti znatnu zaradu ako ih ikad odlučite prodati. I s Hermèsovom kvalitetom tako visoko cijenjena, nema razloga da ne pokušate pronaći točnu veličinu, boju i kožu koju želite putem stranice za preprodaju.

Sviđaju li vam se ultra mini Ugg čizme? Trendseterice ih obožavaju, a cijena im ide i do 350 eura
Victoria i David Beckham zabljesnuli na novogodišnjoj noći: Ona u chic haljini, on u klasičnom odijelu
Divna domaća blogerica: 'Ovo je mamin kaput star minimalno 30 godina i najviše ga volim'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".