Mjesec dana nakon otvorenja omiljenog shopping mjesta, FASHION.HR pop up store preselio se na novu adresu te je do 27. svibnja otvoren u City Centeru one East.
Sjajni rezultati i veliki uspjeh pop up storea proslavljen je na partyju, koji je bio izvrsna prilika za sve posjetitelje koji su iz prve ruke mogli dobiti modni savjet ili upoznati svoje omiljene modne dizajnere. Jedinstven koncept FASHION.HR pop up storea, koji je prije četiri tjedna otvoren u City Centeru one West, pokazao se kao karika koja je nedostajala na hrvatskoj modnoj sceni.
Dostupnost poznatih modnih brandova u jednom od najposjećenijih trgovačkihcentara, otvorila je vrata bogatog modnog stvaralaštva velikom broju kupaca, koji su pokazali oduševljenje hrvatskim modnim brandovima. Na tržištu u kojem svatko traži svoj način komunikacije s kupcima, pop up store koji je ponudio raznoliku ponudu ne samo odjeće nego i brojnih modnih dodataka, pokazao se kao izvrsna prilika za sve dizajnere, koji su se na ovaj način predstavili velikom broju kupaca.
Upravo je taj kontakt s ponajboljim autorima na hrvatskoj modnoj sceni zaslužan za uspjeh pop up storea, koji je otvoren odmah nakon što su dizajneri predstavili svoje kolekcije na tjednu mode BIPA FASHION.HR. Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, LukA, KLISAB, Marina Design, Morana Krklec, Twins, Unaesthetik, Anthony Avangard, Price on Request, Kragrlica, GoRetro, Mara D, Sexy Plexy, Emma&Nala Jewelry, Poppy, Lana&Love i Nott Ordinary Jewelz modni su brandovi, kojisu svojim kreacijama prvi ovakav koncept učinili jedinstvenim i neizbježnim mjestom za shopping. Da je ovakav koncept nedostajao na zagrebačkoj modnoj sceni, potvrdili su i sami dizajneri.
Zoran Aragović je otkrio:
FASHION.HR pop up store odlična je ideja pogotovo kada je u sklopu shopping centra gdje dnevno cirkulira veliki broj kupaca. Osobno mi se ovakav način prodaje i prezentacije pokazao vrlo dobrim, jer je još veći broj ljudi upoznat s mojim radom i ponudom te uživo mogu isprobati sve artikle pa sam tako stekao i veliki broj novih klijentica.
Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, duo iza brenda KLISAB, su dodali:
Kao što smo i očekivali, FASHION.HR pop up store pokazao se kao odličan potez približavanja hrvatskog dizajna široj publici. Jedan od najfrekventnijih shopping centara odlično je mjesto za ovakav projekt, a komercijalni uspjeh koji smo ostvarili najbolji je pokazatelj uspješnosti. Približili smo se kupcima, koji su se možda po prvi puta susreli s našim radom te su poneki i neplanirano postali konzumenti našeg dizajna.
Zadovoljstvo ovim projektom ne kriju ni dizajneri branda Twins, Domagoj Štimac i Damir Begović:
Ovo je sjajan koncept koji je širokoj publici pružio priliku da se iz prve ruke upoznaju s našim radom i reakcije su odlične. Ljudi zaista rado biraju naš dizajn kad im se učini dostupnim, a prisutnost na jednoj od najposjećenijih shopping lokacija je pun pogodak.
Uz njihov dizajn i nove kolekcije ostalih brandova prikazanih na pisti posljednjeg BIPA FASHION.HR-a, na policama pop up dućana našle su se i rukotvorine mnogih dizajnera modnih detalja. Upečatljive cipele, unikatni ruksaci, nakit za svačiji ukus i poneki muški dodaci samo su dio ponude pop up storea, koji je i samim dizajnom interijera prostora, privlačio brojne znatiželjnike i kupce, a to će i nastaviti činiti do 27. svibnja. FASHION.HR pop up store otvoren je svakim danom za vrijeme radnog vremena City Centera one East, od 9 do 21 sat, a posebnu pogodnost od 10% popusta ostvaruju svi korisnici American Express kartice.