Diesel proljeće/ljeto

FOTO: Diesel promo FOTO: Diesel promo FOTO: Diesel promo FOTO: Diesel promo FOTO: Diesel promo FOTO: Diesel promo
Vidi originalni članak

Diesel dekodira digitalnu kulturu za novu kampanju i kreira prilagođene  Diesel emojis-e.
Proljeće / ljeto 16 Dieselova kampanja komentira  našu digitalnu kulturu, s pratećim  sloganima koji se osvrću na radosne apsurde  našeg online / offline ponašanja.

"Naši svjetovi, online i offline, su potpuno spojeni", kaže umjetnički direktor Nicola Formichetti umjetnički direktor "Digital  je sada stvarniji od realnosti. Emojis-i  su postali novi Esperanto, univerzalni jezik koji  razumiju milijuni. "

"Radili smo s redateljsko/ fotografskim dvojcem Santiago & Mauricio na snimanju  zabavnih, instant video klipova  prije tradicionalnih marketinskih fotografija. Vrlo je važno govoriti današnjim jezikom buduci da su telefoni i računala alati koji nas povezuju. "

Inspirirani humorističnim načinom emojis-i  opisuju  scenarijo stvarnog života, Diesel je naručio vlastite emotikona pismo,  koje koristi u kampanji.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".