Modni brend DeLight predstavlja novu kampanju i kolekciju posvećenu suptilnoj jednostavnosti i bezvremenskom stilu. Modni dizajner i osnivač brenda Ivan Friščić poznat je po odijelima i haljinama koje su osmišljene na temeljima elegancije, a svaka se njegova kolekcija nadovezuje na prethodnu. Njegov stilski „film” temelji se na tekstilu visoke kvalitete te balansu forme i siluete. Estetika je pročišćena, autor donosi baznu formu koju razrađuje kroz ručno dovršene detalje.
– S posebnim naglaskom na odijela i suknje, kolekcija donosi savršen balans klasičnih krojeva, najkvalitetnijih tkanina, boja i uzoraka koji nadilaze sezonske trendove. Svaki komad nosi prepoznatljiv pečat vrhunske izrade iz ateljea u Vlaškoj 6, čineći ga ne samo odjevnim predmetom već i modnim izrazom osobnosti. Suknje, koje su dosad bile dostupne isključivo putem personaliziranih narudžbi, ove sezone zauzimaju posebno mjesto u kolekciji. Istovremeno, brend ostaje dosljedan svojoj filozofiji – prilagodbi svakom tijelu – objavio je brend.
Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju:
Brend DeLight ne prodaje online jer način rada uključuje individualan pristup. Naime, na taj način nemoguć je individualan pristup koji podiže kvalitetu modnog predmeta.
– Svaki komad koji napusti naš atelje mora biti savršeno prilagođen klijentici i njezinoj figuri. Kroz individualni pristup, u vremenu brze mode, želimo ponuditi odjeću koja traje, koja se ne podređuje prolaznim trendovima, već evoluira s osobom koja je nosi – naglasio je Friščić.
U novoj kampanji ističe se ležerna nota brenda, osobito kod odijela i haljina, zbog dinamike koju stvaraju u pokretu. Naime, iako ove forme nose okvir klasike, one su fluidnije – upravo to čini suvremeni okvir: lakoća pokreta i u odjevnim komadima poput odijela, koji su nekada bili strogi i definirani.
– Posebnu pažnju privlači oversize odijelo koje, unatoč voluminoznoj silueti, naglašava figuru i pruža osjećaj besprijekornog stila. Nova kolekcija donosi tkanine najviše kvalitete – od vune do finih svilenih materijala – koje osiguravaju dugovječnost i udobnost – objasnio je autor.
Boje su još jedan fokus brenda, a među upečatljivim tonovima ističu se plava, crvena, fuksija, smaragdno zelena i nježne nijanse ružičaste. Autor pojašnjava i kako se koristi inovativan materijal – scuba, izrađena od 100 % viskoznih niti – što opisuje kao spoj luksuza i održivosti. Odijela su izrađena od fine vune i svile, dok su bluze od svile.
Kampanju potpisuje fotograf Mario Poje, a zaštitna lica su Ivana Gulin i Tina Mustapić. Make-up je radila Mihaela Dodić, a frizure Slađana Mišić.