Ovo je druga Davidova suradnja s redateljem Fredrikom Bondom u kojoj se nastavlja tema posljednje reklame s komičarom Kevinom Hartom odjevenim isto kao David. U novom filmiću David izlazi iz hotela da bi otkrio kako su svi oko njega odjeveni kao on, uključujući djecu na skejtovima, bebu, bakicu, baš svakog čovjeka u gradu. Filmić će popratiti kampanja za tisak koju je snimio Mario Sorrenti.
Kampanja je usredotočena na Davidovu ulogu stilske ikone milijunima muškaraca širom svijeta. U Davidovu slučaju radi se o miješanju tradicionalne muške mode sa svježim idejama koje unaprjeđuju modu. Komade koje nosi u filmu odabrao je sam David iz kolekcije Modern Essentials i savršen su primjer njegova bezvremenog stila.
„Uvijek se sjajno zabavim snimajući kampanje za H&M. Zbilja razumiju moj stil i moj smisao za humor. Bilo je sjajno odjenuti elegantne komade kolekcije Modern Essentials i istodobno se dobro zabaviti“, kaže David Beckham.
Kampanja donosi najnovije iz kolekcije Modern Essentials selected by David Beckham. Svake sezone David odabire omiljene komade iz H&M-ove muške kolekcije Modern Essentials oblikujući garderobu od uobičajenih komada i novih klasika na koje se muškarci mogu osloniti cijele sezone. Nova kolekcija bit će dostupna u svim H&M-ovim trgovinama s muškom odjećom u dva navrata – 18. veljače i 10. ožujka – i online