Crveni tepih - platforma velikih snova i želja

Bliže nam se Oskari, dodjela najvažnije filmske nagrade koja je, ruku na srce, skoro jednako, ako ne i više, poznata po svom crvenom tepihu, zvijezdama i (ne)zaboravnim toaletama.
Vidi originalni članak

Nije svaka boja ista, a nije ni svaki tepih samo "tepih". Nekad nam služi samo kao dekor ili "da nam ne bude hladno" a nekad je riječ o platformi za mnogo veće snove i želje. Onaj tepih koji dolazi u krvavo crvenoj boji i koji se vrlo često razmota za sve najvažnije svjetske događaje, postaje simbolom uspjeha, bogatstva, taštine i izvrsne medijske promocije. Uspjeh, bogatstvo i taština koju najčešće nose zvijezde koje koračaju njime i koje su se satima pripremale za sami izlazak pred novinare, fotografe i javnost, a industrija koja se krije iza njih ga smatra izvrsnim trenutkom i poligonom za prezentiranje novih projekata ili pak odjevnih kombinacija.

U vrijeme financijskih kriza, malih marketinških budžeta i velike konkurencije, želja da se dobije velika reklama nije samo želja već i potreba raznih modnih brendova koji svim kreativnim, lobističkim i manipulativnim snagama nastoje doći do A liste javnih osoba, odjenuti ih za prestižne dodjele ili premijere te na taj način "poharati" medije cijelog svijeta. Izreklamirati i prodati, zaraditi, ali i stvarati imidž vlastitog brenda postaje bitan način rada u kojemu crveni tepih umnogome pridonosi. 

Bliže nam se Oskari, dodjela najvažnije filmske nagrade koja je, ruku na srce, skoro jednako, ako ne i više, poznata po svom crvenom tepihu, zvijezdama i (ne)zaboravnim toaletama. Od potpunih promašaja kojima se cijeli svijet smije, do legendarnih izdanja koja se pamte godinama - kratak je to pregled stila kojeg nam se prezentira tijekom oskarovske noći. Zvijezde i čete njihovih stilista imaju svu moguću financijsku i kreativnu slobodu da izaberu najljepše i najzanimljivije oprave za taj poseban događaj, ali upsrkos tome vrlo često dobijemo samo dozu satenskih sirena, predugačkih šlepova koji se u jednom trenutku pretvore samo u običnu krpu i već viđenih modela haljina koji nisu loši, ali nisu vrijedni ni pamćenja.

Zašto je tome tako ostaje vijesti u zraku jer znati kako pojedina glumica razmišlja i što želi odjenuti, u čemu se osjeća dobro i izazovno vrlo često može biti miljama daleko od onoga što bi doista trebala odjenuti. Modna hrabrost je nešto što imaju samo pojedine velike glumice kao što su Nicole Kidman, Cate Blanchett ili Lupita Nyong i ona se jasno vidi u nezaboravnim izdanjima koja vrijede milijune - u svakom pogledu. S druge strane, ostaje nam velika većina prosječno odjevenih glumica koje ni po čemu nećemo pamtiti, ali koje su u tom trenutku možda i izgledale sasvim pristojno. No izgledati pristojno, razmišljati pristojno i tako stvarati nije dovoljno da uđete u kolektivno sijećanje i povijest

Modne kuće i dizajneri koji su podjednako nervozni kao i same glumice i glumci na crvenom tepihu, oskarovski crveni tepih vrlo često smatraju posebnim i poslovno izuzetno bitnim. Reklama koju na taj način mogu dobiti je neusporediva s onom koju si mogu kupiti. Samo jedna haljina može biti presudna da vaše tablice prihoda podivljaju ili pak "umru od gladi". Što nam donosi novo izdanje dodjele nagrada Oskara, ostaje za vidjeti i komentirati. Hoće li netko oboriti s nogu ili nas pošteno nasmijati? Tko će od dizajnera zadovoljno trljati ruke? A tko će dobiti nagrade?

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".