Mala velika moja, večeras ćemo za njih voljeti... Stihovi su to sarajevskog pjesnika Izeta Sarajlića koji nikakve veze s modom nisu imali (a ni mi nismo postali književni časopis) pa poveznica ipak postoji.
Velika zaljubljenica u poeziju Irena Šekez Sestrić Sarajlićev stih njoj najdraže ljubavne pjesme odabrala je za ime svog modnog brenda Mala Velika Moja. Riječ je o odjeći za djecu koja bez lažne skromnosti može podnijeti obvezujući predznak “couture”, a osim na Facebooku odnedavna se prodaje i u koncept storeu Polygon Store & More u zagrebačkoj Mesničkoj ulici 4.
Kako je priča počela? Mogli bismo reći i slučajno, različiti su putovi vodili Irenu u tom smjeru, no vjerojatnije je da je to već odavno bilo zapisano negdje u zvijezdama.
Kaže da je (jedina? - op.a.) tinejdžerica koja je jedva čekala da roditelji odu iz kuće kako bi mogla – šivati! Nesuđena zubarica (ne voli da se to ističe) osam je godina provela radeći u ateljeu Boudoir kao modna pomoćnica.
Zaljubljivanje u modu, ali i učenje zanata tu je uzelo maha. Osim toga, Irena je jedna od zagrebačkih street style ikona i velika štovateljica teatra. Tlo je bilo pripremljeno...
Prve je haljinice sašila za svoju kćer Iskru. Svaki je odlazak u kazalište na Iskrino veselje podrazumijevao i novu haljinu, a mama i kći nisu prolazile nezapaženo.
Nakon što su ljudi više puta razdragano uzdahnuli nad bajkovitom robicom i već je redovito pitali “čija” je to haljina, Irena je osjetila da šivanje ne mora ostati samo njezin hobi.
O sadašnjem brendu Mala Velika Moja priča: “Odjeća koju radim nije trendy, ne želim da to bude. Svaki model ima priču i dušu, volim da je tako. Inspiraciju pronalazim najviše u mašti, a sve ima taj neki starinski touch”.
Ova patina prošlih vremena vidi se i u prvoj kampanji brenda koju potpisuje Ines Novković.
Danas Irena Šekez Sestrić stvara ekskluzivne modele za djecu od rođenja do 16 godina. Da, za ove najmanje ovdje su već jastuci za bebe dok malo veća djeca mogu birati haljine, kaputiće, pelerine, suknje, bluzice, trake za kosu... Jedino se Iskra morala pomiriti s time da nije svaka haljina baš za nju.
Modela za dječake nešto je manje, no zajedničko je svima to što su unikatni. Svaki se model napravi u najviše dvije veličine, a ostalo se radi po narudžbi, što znači da možete birati detalje, boju, odlučiti želite li ušiveni monogram. O svemu tome ovisit će i cijena. Ona se kreće između 500 i 3000 kuna, no jasno je da ovdje nije riječ o konfekciji.
Komadi su to koji će podnijeti i najsvečanije prilike, a koji se čuvaju cijeli život za neku novu princezu u obitelji, možda i u drugoj generaciji.
Svi se modeli ručno dovršavaju, a upotrebljavaju se čipka, saten, svila, pliš, organdi, brokat, taft, til. Gumbi mogu biti i od Swarovski kristala. Ipak, to ne mora značiti da baš svaki materijal mora biti skup.
Irena Šekez Sestrić priča: “Kad uđe u dućan s materijalima, svatko vidi nešto drugo. Katkad u materijalu za stolnjak, presvlačenje kauča ili jastuka prepoznam haljinicu ili kaput. Kad vidim tkaninu, znam što će biti, nikad ne moram crtati modele."