Clox predstavio prve kuku torbice

FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox FOTO: PR / Clox
Torbice inspirirane starim zidnim kuku satovima donose poruku da je nekad dobro osloboditi se pojma vremena i prepustiti onome što radimo.
Vidi originalni članak

Clox je brand asesoara koje povezuje univerzalna priča o vremenu, pa tako predstavlja prvu kolekciju Clox torbica inspiriranu starim zidnim kuku satovima. Kolekcija se sastoji od tri pismo torbice i tri ruksak-torbice koje su dizajnirane pomalo ikonistički. Jedan sat ističe brojčanik za rimske brojeve, drugi otvor za ku-ku pticu koja izlazi na svaki puni sat, a treći model pokazuje kružnicu - mjesto za kazaljke.

Kuku ptica inspiracija je ove kolekcije i ona nam donosi slobodu od vremena tako da torbice osim što oblikom podsjećaju na zidne satove nemaju kazaljke i ne pokazuju vrijeme. Nekada je dobro osloboditi se od pojma vremena i prepustiti se onome što radimo, koliko god da to trajalo.

Ana Radišić - urednica, voditeljica i novinarka, model je nove Clox kampanje. Savršena Clox djevojka koja živi užurbanim životom, nije fokusirana samo na jednu stvar u životu nego uspjeva uskladiti posao, prijatelje, obitelj, ali ono što je najvažnije to je žena koja drži do sebe, radi na sebi intelektualno, tjelesno i duhovno. U ovoj kolekciji Ana u isto vrijeme predstavlja svoju stranu odrasle i ozbiljne žene, ali i drugu stranu male razigrane djevojčice - koja nas treba podsjetiti kako smo u djetinstvu lako zaboravljali na vrijeme i prepuštali se igri.

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".