Cipele o kojima se godinama vodi rasprava sada su najpopularnije i najtraženije na svijetu

Mary Jane cipele s razdvojenim prstima trenutno su najpopularniji proizvod na svijetu, prema globalnoj platformi za kupnju Lyst
Vidi originalni članak

Ranije ove godine internet je zaokupila priča o Tabi Swiperu, nepoznatom muškarcu s Tindera koji je krao od djevojaka s kojima je išao na spojeve. Lexus, dizajnerica i osnivačica Maddi i Danii, postala je viralna na TikToku nakon što je podijelila pojedinosti o svom susretu s ovim manipulativnim prevarantom, Joshom, koji je nakon kratkog susreta uzeo njezin par Maison Margiela Tabis, prije nego što ih je naposljetku vratio.

@nextlevellexuss Girls and gays of TikTok please get to work 😭 #nycdating #tinderhorrorstories #hingedating #margielatabis #nyc#greenscreen ♬ bad idea right? - Olivia Rodrigo

Ovaj niz događaja mogao je pridonijeti činjenici da su Mary Jane cipele s razdvojenim prstima trenutno najpopularniji proizvod na svijetu, prema globalnoj platformi za kupnju Lyst, koja je izvijestila o ogromnom porastu pretraživanja za Tabis od 342 posto u rujnu, što im je donijelo prvo mjesto na indeksu najpopularnijih proizvoda za treći kvartal.

Iz daleka, Tabi Mary Janes Maison Margiele izgledaju kao klasične Mary Jane cipele: sjajna crna kožna završnica i mali remen s kopčom. Međutim, pažljivo pogledajte i uočit ćete jednu veliku promjenu. Umjesto konvencionalne zaobljene siluete, dolaze s prepoznatljivim razdvojenim prstima dizajnera Martina Margiele, koje je prvi put uveo 1988., a koji su podijelili obožavatelje. Kao što je Lexus ranije rekla za Vogue: "Ljudima se ne sviđa stil, ali to je ono što ga čini tako izvrsnim jer je polarizirajući."

Tabi Mary Janes Maison Margiele pronašli smo na web stranici Farfetch, gdje im je cijena 890 funti, odnosno oko 1030 eura.

Upravo je putovanje u Japan nadahnulo Martina Margielu da stvori vlastitu verziju tabija. Bile su kasne 1980-e i belgijski dizajner napustio je mjesto pomoćnika u Jean Paul Gaultieru kako bi osnovao vlastitu etiketu, Maison Martin Margiela, i pokušavao je smisliti radikalno drugačiju cipelu.

“Sjećanje mi se vratilo na dan kada smo prvi put otišli u Tokio, kada smo vidjeli ulične radnike u njihovim ravnim pamučnim Tabi cipelama”, kaže dizajner. "Pomislio sam, OK, zašto ne bih napravio mekane Tabi cipele, ali na visoku petu? I onda se rodila ideja."

Uz izvorne gležnjače, Tabi je ponovno napravljena u više oblika, uključujući balerinke, mokasinke, čizme do koljena, klompe i tenisice, nedavno u sklopu suradnje s Reebokom. Najradikalnija iteracija? 'Toples' Tabi iz proljeća/ljeta 1996. - cipela samo s potplatom namijenjena za pričvršćivanje na stopalo trakom.

Inače, prema Lystovoj ljestvici, najpopularniji brend je Miu Miu, dok je Loewe pao na drugo mjesto. Osim Margielinih balerinki, na popisu najpopularnijih proizvoda prošlog kvartala našao se i Nike x Martine Rose Shox MR4 model, Birkenstock Arizona natikače, Tory Burch cipele s "pirsingom", tenisice New Balance 550 te Pradine salonke ukrašene 3D cvijetom. 

Nosi haljinu za koju kažu da laska svakoj figuri: 'Moj je stil elegantan, kad se sređujem, uvijek biram haljine!'

Nova Diva donosi priču o Heli Puljić, jednoj od najboljih stomatologinja po izboru pacijenata
Jakna koja će obilježiti jesen izvrsno stoji zgodnoj građevinarki: 'Često kombiniram sportske i elegantne komade'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".