Carrie je stigla u Zagreb: Nova modna priča koja luksuz čini dostupnim

Carrie je održiva platforma namijenjena svim ženama koje žele uživati u luksuzu, ali bez velikih ulaganja i bez nepotrebnog gomilanja rijetko korištenih torbi u ormaru.
Vidi originalni članak

Na hrvatskoj modnoj sceni nedavno se pojavio brend koji već na prvu plijeni pažnju – Carrie. Iza njega stoji Hana Fadiga (26), magistrica Fakulteta biotehnologije i razvoja lijekova u Rijeci, koja je odlučila napraviti hrabar iskorak u svijet mode i predstavila inovativni koncept: najam dizajnerskih torbica u Zagrebu, prvi takav u Hrvatskoj.

Carrie je održiva platforma namijenjena svim ženama koje žele uživati u luksuzu, ali bez velikih ulaganja i bez nepotrebnog gomilanja rijetko korištenih torbi u ormaru. U razgovoru nam je Hana otkrila kako je došla do ideje, što stoji iza cijelog projekta i zašto vjeruje da je došlo vrijeme da luksuz postane dostupan svima.

Prva misao koja ju je potaknula na ovaj pothvat bila je spoznaja da se previše odjeće i modnih dodataka nosi svega nekoliko puta, a potom ostaje zaboravljeno u ormaru.

– Oduvijek sam imala veliku ljubav prema modi, kombiniranju odjeće i osjećaju koji ti može dati kvalitetan komad odjeće i modni dodaci. No, istovremeno sam primjećivala koliko često stvari stoje u ormaru, nošene svega nekoliko puta. To mi je djelovalo besmisleno i neodrživo. U inozemstvu sam vidjela kako platforme za najam modnih dodataka postaju sve popularnije, a kod nas to još nije postojalo. Tada sam odlučila: zašto ne bih ja bila ta koja će pokrenuti prvu takvu priču u Hrvatskoj? Tako je nastala Carrie – otkriva nam.

Na pitanje kako bi u samo nekoliko riječi opisala svoj brend, Hana se nije dvoumila: 

– Održivo. Dostupno. Elegantno. Inovativno. Bezvremensko. –

Iako je magistrirala biotehnologiju, Hana je odlučila poslušati i svoju drugu strast – modu.

– Za sebe mogu reći da sam oduvijek bila svestrana. Još kao dijete bavila sam se raznim sportovima, plesom, svirala gitaru, crtala i istraživala. Voljela sam kemiju jednako koliko i likovni. Studij biotehnologije bio je po meni logičan izbor jer sam voljela znanost, ali paralelno me uvijek privlačila kreativnost i moda. Carrie je zapravo spoj te moje znatiželje i želje da stvorim nešto novo – objašnjava.

Za sada Carrie posluje isključivo digitalno, a sve se odvija putem društvenih mreža i dogovora u Zagrebu.

– Svi procesi odvijat će se online, putem društvenih mreža i dogovora u Zagrebu. Smatram da je digitalna fleksibilnost ono što našim korisnicama najviše odgovara. Ipak, otvorena sam za budućnost, tko zna što će 2026. godina donijeti. –

U trenutnoj ponudi nalazi se izbor torbica renomiranih dizajnera, pažljivo odabranih da prate trendove, ali i da ostanu bezvremenski.

– U ponudi su dizajnerske torbice koje nose imena renomiranih brendova poput Jacquemusa, Gannija, Alaïe, YSL-a, Cult Gaie i drugih. To su pažljivo birani modeli koji prate svjetske trendove, ali su i dovoljno bezvremenski da se mogu uklopiti u različite prigode, od ležernog dnevnog looka do svečane večeri. U budućnosti ćemo stalno proširivati kolekciju prema željama naših pratitelja i korisnica – ispričala nam je.

A ono što tek slijedi obećava još više.

– Aktivno pratimo tržište i osluškujemo želje žena koje nas prate. Cilj nam je da Carrie raste zajedno s njima. Ako naše korisnice žele vidjeti Chanel ili Dior u ponudi – učinit ćemo sve da to omogućimo – otkriva.

Kad razmišlja o tome tko bi najbolje utjelovio duh brenda, Hana odmah izdvaja modnu ikonu.

– Bez razmišljanja, Carrie Bradshaw iz serije „Seks i grad“. Ona je modna ikona koja nikad nije igrala po pravilima, nego ih je sama stvarala. Generacija Z je otkrila Carrie na nov način i ona je danas relevantnija nego ikad. Simbolizira autentičnost, slobodu izražavanja i hrabrost da živiš po vlastitim pravilima. To je upravo ono što Carrie, moj brend želi pružiti ženama: mogućnost da se osjećaju posebno, drugačije i samouvjereno. –

Pokretanje brenda donijelo je i iznenađenja, a najveće među njima bilo je – podrška žena.

– Najviše me iznenadila podrška ljudi. Nisam očekivala da će žene tako brzo prepoznati vrijednost ovog koncepta. Svakodnevno dobivam poruke oduševljenja, ali i vrlo konkretne prijedloge što bi voljele vidjeti u ponudi. To me motivira i daje mi potvrdu da sam na pravom putu. Naravno, postoje i izazovi, od logistike i osiguranja torbica, no vjerujem da su upravo izazovi ono što nas tjera da rastemo – otkrila nam je.

Proces najma torbica, kako objašnjava Hana, zamišljen je maksimalno jednostavno.

– Dovoljno je javiti se putem društvenih mreža, dogovoriti model torbice, termin i lokaciju preuzimanja. Korisnica bira koliko dugo želi zadržati torbicu, a sve ostalo obavljamo mi. Ideja je da cijeli proces bude što lakši i fleksibilniji, baš poput same mode. –

A što je njezina dugoročna vizija?

– Želim da Carrie postane sinonim za održiv luksuz u Hrvatskoj i regiji. Vjerujem da luksuz ne mora biti nedostižan i rezerviran za mali broj ljudi. On može biti dostupan, fleksibilan i odgovoran. Moja vizija je stvoriti zajednicu žena koje će se osjećati povezano kroz modu i dijeljenje posebnih trenutaka. Carrie nije samo najam torbica, to je način razmišljanja, stav da luksuz možemo živjeti na održiv i moderan način – zaključila je.

Carrie trenutno djeluje u Zagrebu, a prve torbice već su pronašle svoje nove vlasnice na nekoliko dana ili tjedana. Ako ste ikada poželjeli zasjati s YSL torbicom na večernjem izlasku ili dodati Jacquemusov model svom dnevnom outfitu, Carrie je tu da vam to omogući – brzo, jednostavno i bez kompromisa.

Venecijanski filmski festival nastavlja oduševljavati: Evo tko su najbolje odjeveni na crvenom tepihu
Još jedan genijalan stajling dame čiji stil obožavamo: 'Zadnji su dani ljeta, pa sam odlučila staviti malo boje'
'Šešire nosim najviše preko ljeta, imam ih u raznim bojama, svaki dan nosim drugu boju'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".