Kao bitan dio strategije transformacije C&A, ovaj je modni brand danas lansirao svoju novu kampanju. Sa kampanjom “You Do You & We Do The Fashion”, C&A jača svoju poziciju europskog modnog brenda usmjerenog na potrošače, koji zadovoljava njihove potrebe za lakom, elegantnom i pristupačnom odjećom. Time se ističe trajna predanost tvrtke C&A vrijednostima kao što su održivost i inkluzivnost.
Nova strategija je stvorena nakon opsežnog istraživanja tržišta koje je intervjuiralo više od 14.000 potrošača u šest europskih zemalja i dalo jasne rezultate: potrošači preferiraju marku koja kombinira pristupačnost, održivost, kvalitetu i stil. C&A odgovara na jasne zahtjeve sa kolekcijama izvrsne vrijednosti za novac kako bi se potrošači osjećali dobro i kako bi oni odgovarali njihovom životnom stilu.
“Tijekom posljednjih godina napravili smo ključne korake na našem putu kako bismo postali moderan modni brend. U svijetu koji se brzo mijenja, želimo biti marka kojoj se vjeruje i u kojoj potrošači ne moraju raditi kompromise između vrhunske cijene, modernih i prirodnih stilova”, izjavio je Maik Kleinschmidt, voditelj marketinga u C&A Europe.
Sastavni dio kampanje brenda su novi vizuali, izgrađeni na emotivnim, stiliziranim, prirodnim i autentičnim prizorima koji oživljavaju u TV spotovima, Out-of-Home komunikacijama, u C&A trgovinama i na digitalnim kanalima diljem Europe. Sinergijski, ponudit će se ogroman potencijal rasta i izvan dosega već etabliranih kupaca, obraćajući se novim skupinama potrošača koji iako imaju ograničen budget, žele modernu i bezvremensku modu.