Fashion Box, tvrtka u čijem je vlasništvu modna marka Replay, zaključila je 2020. iznosom od 234,3 milijuna eura, što je u odnosu na prethodno razdoblje pad od svega -11,4%, dok je EBITDA iznosio 10% prometa. Pad je na globalnoj razini rezultat pandemije i restriktivnih mjera potrebnih za njezino suzbijanje. Ipak, u 2020. godini povećan je izvoz dostigavši ukupno 92% - podijeljen između Europe sa 72% i ostatka svijeta za preostalih 20% prometa te s posebnim naglaskom na Bliski Istok i Aziju.
Izvršni direktor Fashion Box SpA, Matteo Sinigaglia, komentirao je:
„Unatoč ograničenjima uspjeli smo zabilježiti pad znatno niži od prosjeka u industriji. 'Stroj' tvrtke reagirao je vrlo brzo što nam je omogućilo da na najbolji način upravljamo situacijom. Kako sada stvari stoje - a naravno da mi je teško prognozirati 2021. godinu jer još ne znamo hoće li se blokade produžiti i poznato nam je da trenutno postoji velika neizvjesnost oko napretka kampanja cijepljenja - nastavit ćemo neprestano nadzirati situaciju kako bi odmah reagirali na bilo kakav razvoj događaja.
Trenutno, ipak mogu pretpostaviti da smo tijekom prvog tromjesečja 2021. uspjeli zabilježiti 10- postotni rast prometa u odnosu na prošlu godinu”.
Analizirajući izvedbu na različitim kanalima, kanal e-trgovine nastavio je napredovati bilježeći rast od + 8% u usporedbi s 2019. godinom. Točnije, s dvoznamenkastim rastom u Istočnoj Europi od + 16% i Sjevernoj Europi od + 15%.
Kao rezultat nužnih restriktivnih mjera, a u odnosu na 2019. godinu, maloprodaja je zabilježila ukupni pad od -25%. Jedino je tržište na Bliskom istoku iznimka od ovog trenda uz zaključenje godine s pozitivnih 7%. S druge strane, veleprodajni kanal bio je manje penaliziran situacijom te evidentira ukupni pad od -5,9%, prvenstveno zahvaljujući rezultatima u Aziji (+ 50%) i Bliskom Istoku (+ 28%) koji su ublažili -10,8% smanjenje zabilježeno u Europi.