Za brend koji nije u vlasništvu konglomerata LVMH ili Kering, ovakav uspjeh ukazuje na izniman dizajn i pomno osmišljenu strategiju. Iza svega stoji kreativni direktor Pieter Mulier, koji predvodi kuću Maison Alaïa, članicu portfelja kompanije Richemont, poznate po luksuznim brendovima nakita, satova i nešto manje po modi, gdje je uz Alaïu najprepoznatljivije ime Chloe.
Platforma Lyst otkriva da je potražnja za komadima Maison Alaïa u posljednja tri mjeseca porasla za 51%, a dodatnu je popularnost donijela i njihova uspješna revija održana u rujnu na njujorškom tjednu mode. Brend je radi toga svega službeno zauzeo 5. mjesto na Lystovoj ljestvici, odmah iza Miu Miu, Loewea, Prade i Saint Laurenta, skočivši za čak 12 mjesta. Time je stekao prestižnu titulu „najimpresivnijeg povratka kvartala.”
Pogledajte galeriju gostiju na dodjeli nagrada CFDA:
Ovaj uspjeh može se pripisati Mulierovom izvanrednom dizajnu i strategiji. Ovaj 45-godišnji modni inovator s impresivnom karijerom koja uključuje suradnje s Rafom Simonsom te angažmane u Calvin Kleinu i Jil Sanderu, debitirao je na prvoj reviji za sezonu jesen/zima 2021. u Parizu. Tada je odao počast preminulom Azzedineu Alaïi (umro je 2017.), stvarajući hommage dizajneru koji je svijetu mode donio vrlo ženstvenu estetiku i izričaj, a sada ga je uveo u novu etapu.
Od tada, Mulier je pažljivo gradio vlastiti izričaj unutar brenda, donoseći Maison Alaïi svjež i osoban pečat dok je vjerno poštivao Alaïine prepoznatljive kodove. Ta kombinacija osobnosti i inovativnosti izdvaja brend u svijetu mode. Njegove balerinke, lansirane u svibnju 2022., odmah su postale najtraženiji komad sezone. Inspirirane tradicionalnom japanskom obućom, balerinke su dobile brojne verzije: metalik, antilop, s cvjetnim uzorcima... Ipak, ističu se dva modela – mrežasti i kožni, ukrašeni sitnim srebrnim kristalima. Prije balerinki, i torbica u obliku srca izazvala je veliki interes među modnom publikom.
Danas su ove balerinke jedan od najvažnijih komada godine, postavile su novi mikro trend. Osim što su praktične i suvremene, odlikuju se specifičnim detaljima koji privlače pažnju i prepoznatljivim oblikom. To su balerinke koje su promijenile modnu scenu cipela ove godine i osigurale Maison Alaïi svijetlu budućnost.
Sam osnivač, Azzedine Alaïa, rođen u Tunisu te je doživljavao modu kao umjetnički poziv. S obzirom na svoje kiparsko obrazovanje, oblikovanju haljina pristupao je kao umjetničkim djelima. Sredinom 1950-ih godina napustio je Tunis i preselio se u Francusku kako bi slijedio svoj kreativni put, ubrzo se pozicioniravši kao jedan od najvećih talenata pariške haute couture scene.