Modne dizajnerice Branka Donassy i Ogi Antunac osmislile su novi koncept te planiraju u sklopu projekta ugostiti autore raznih profila.
- Cilj je predstavljati kolekcije autora čija nam je estetika bliska, odnosno da damo šansu i drugim autorima da upoznaju publiku te da se predstave. I nama je cilj da više i konkretnije komuniciramo s ljudima jer je to zapravo ključno za svakog dizajnera, da upozna osobe i osobnosti koje nose njihov dizajn – navela je Ogi.
Donassy dodaje da će ovo biti novo mjesto gdje će se susretati moda i umjetnost, ali i druge artističke priče, jer nije cilj imati samo odjeću, već i druge uporabne predmete.
- Ideja je da ovo ne bude samo moda, već i neki drugi sadržaji, pogotovo nekih mlađih autora. Naime, prostor je jako fleksibilan, uređen na način da se može primijeniti na niz načina izlaganja – opisala je Branka svoj showroom koji je uredila njezina kćer Vanja, inače cijenjena arhitektica.
Kad je riječ o modnom izlaganju, dobro je imati neki modularni prostor koji daje niz raznih mogućnosti predstavljanja.
Nadalje, tu su razni drugi estetski momenti koje ponekad treba inovativno prezentirati, stoga se u tom showroomu nalaze i detalji poput kukica na stropu te kugle od pleksiglasa u koje se može nešto izložiti.
Donassy i Antunac specifične su po avangardnom pristupu, jer Donassy je autorica istančanog estetskog i konstrukcijskog pristupa, dok Ogi donosi minimalistički chic, uokviren u sportski idejni okvir. Zapravo imaju sličan modni senzibilitet.
Zajedničkim snagama i kreativnošću žele promijeniti pristup shoppingu domaćeg dizajna te da istraže više neki društveni okvir, na način upoznavanja. Time dizajn stavljaju u prvi plan, baš kao i suradnju sa samim autorima.
- Mislim da Zagrebu nedostaje nekih novih oblika evenata, koji bi nudili neki novi experience za kupca – naglasila je Ogi.
Naime, niz je prednosti kad dizajner upozna svog kupca, to stvara novu, emotivnu vezu, osim što daje mogućnost autoru da napravi odjeću po mjeri.
Prednost ovog načina rada koji je nekad bio zapravo i jedini, je da dizajner vidi kako njegova publika 'diše' te da točno zna tko nosi njegov dizajn i koji je njihov lifestyle.
- Kad dizajner upozna osobu koja nosi njegovu odjeću, dešava se zanimljiva energija jer mi nismo veliki brendovi i možemo si priuštiti upoznati ih. Ljudi to vole te rado s nama komentiraju razne detalje – veli Ogi.
Njima je to jako zanimljivo, kao autorima odjeće koju netko nosi svakodnevno.
- Taj feedback je jako vrijedan. Nekad se čovjek iznenadi što su primijetili, ponekad je to neočekivano, iznenađujuće. A s naše strane, mi možemo procijeniti po građi tijela, a i ne samo to. Tu otkrivamo i osobnost, karakter, vi vidite kako oni razmišljaju, kakav im je lifestyle te im se lakše može nešto preporučiti – dodala je Donassy.
Cijeni tu interakciju kupca i dizajnera, jer na taj način autor osluškuje i uvažava njihove želje.
Ljudi, naime, imaju specifičan odnos sa svojom odjećom.
- Moje iskustvo je takvo da ih jako veseli, barem jedan komad, ljudi to doživljavaju kao veliku osobnu sreću – to je velika nagrada i za nas kao dizajnere jer znamo da će to netko nositi, živjeti u tome. Tako se stvara taj emotivni okvir, odnos, radi kojeg nam se onda uvijek vraćaju - zaključila je Donassy.
Pop-up traje još danas do 19 sati, a lokacija je Donassy showroom Obrtničkom prolazu.