BOUDOIR predstavlja prvu hrvatsku "Nacrtanu kampanju"

Ova kampanja samo je dokaz da u našim modnim pričama glavnu ulogu imaju naši komadi i naš talent da stvorimo nevjerojatne couture komade.
Vidi originalni članak

Boudoir predstavlja još jednu u nizu fantastičnih modnih kampanja za novu kolekciju "Nacrtana". Boudoir couture kolekcija za jesen/zimu 2018/19, eklektični je miks netipičnog couture izričaja koji se ne veže uz "bridal" tematiku, a satkana je od upečatljivih, voluminoznih komada u potpunosti napravljenih od svilenog organdija, snažnog grafičkog, a istovremeno amorfnog rukopisa.

Modeli su savršeno upotpunjeni šeširima iz Boudoir modističke radionic u kojoj su svi komadi iz kolekcije etički proizvedeni.

"Svaka nova kolekcija i kampanja koju radimo je nastavak na naš rad u kojem svake sezone nadograđujemo svoj brend, ali i sebe kao osobe.

Kao što je već i poznato, Boudoir kolekcije i kampanje najiščekivanije su svake sezone. I ovu kampanju smo kao i sve druge trudile se čuvati do zadnjeg trenutka tako da efekt iznenađenja bude još veći.

Ova kampanja samo je dokaz da u našim modnim pričama glavnu ulogu imaju naši komadi i naš talent da stvorimo nevjerojatne couture komade. Kolekcija se može pogledati na adresi ateliera Radićeva 22 ili na www.boudoir.hr" izjavile su sestre Boudoir, Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.

Dizajnerice su cjelovitu kolekciju nedavno prikazale za Ljubljana Fashion Weeku. Martina i Morana su treću godinu za redom odabrane kao Europske ambasadorice strukovnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".