Boris Pavlin predstavio novu kolekciju večernjih haljina koje izgledaju poput malih remek-djela

Svaka haljina postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera.
Vidi originalni članak

Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée - nova kampanja za proljeće/ljeto 2020. Borisa Pavlina. Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine.

Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće s lako prepoznatljivim ženstvenim stilom. Romantične siluete poput paučine se obavijaju oko ženskog tijela, protkane tisućama perlica, filigranskim francuskim Luneville vezom te metrima i metrima najnježnijih svila.

Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera.

Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up visažistice Sanje Agić.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".