Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée - nova kampanja za proljeće/ljeto 2020. Borisa Pavlina. Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine.
Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće s lako prepoznatljivim ženstvenim stilom. Romantične siluete poput paučine se obavijaju oko ženskog tijela, protkane tisućama perlica, filigranskim francuskim Luneville vezom te metrima i metrima najnježnijih svila.
Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera.
Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up visažistice Sanje Agić.