Borboleta proslavila deseti rođendan kampanjom s Tatjanom Dragović, Ivom Radić i Teutom Mesaroš

Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se trgovine samo nizale jedna za drugom
Vidi originalni članak

Poznati brend modnog nakita, Borboleta, povodom desete godišnjice postojanja lansirao je novu modnu kampanju 10/10. U jedinstvenim modnim vizualima snimljenima za ovu kampanju sudjeluju Tatjana Dragović, Iva Radić i Teuta Mesaroš.

- Tatjana, Iva i Teuta najutjecajnije su žene na našoj modnoj sceni i prave modne ikone. Osim toga, tijekom naših deset godina uvijek su bile dio brenda i upravo su suradnje s njima trima kroz ovih deset godina obilježile Borboletu. I ovaj put su apsolutno premašile naša očekivanja i dale svoj snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji - osvrnula se Tajana Lisičar, direktorica Borbolete.



U vizualima se osjeti nota neustrašivosti McQueena i zavodljivosti YSL-a, a cjelokupni dojam stane u dvije riječi: Vogue kampanja. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono sto Borboleta predstavlja - modni nakit, a ovako snažna statement kampanja potvrđuje tu poziciju.



- Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svjetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svjetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement T-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada - rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor Borbolete. Tatjana, Iva i Teuta obilježile su Borboletu svaka na svoj način i svaka je od njih zajedno s Borboletom rasla kroz godine suradnje. Borboleta danas zapošljava preko 75 djelatnika i broji preko 170 prodajnih mjesta u svijetu.



Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se trgovine samo nizale jedna za drugom. Prva Borboleta franšiza otvorena je 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i vlastitu domaću proizvodnju. Borboleta je iz hrvatskog brenda prerasla u svjetski, a izlazak na globalno tržište je obilježila suradnja s Kendall Jenner 2013. godine. Uslijedile su suradnje s Paris Hilton, Miroslavom Dumom, Elenom Perminovom, Jennifer Aniston i drugim svjetskim zvijezdama. Borboletine suradnje uvijek su pomno birane što dokazuje i najnovija suradnja s Nenadom Soviljem koja je rezultirala i kolaboracijskom kolekcijom u povodu desete godišnjice brenda. 

Dašak Pariza u Zagrebu: Pogledajte božićnu bajku u Borboleta trgovinama
Čarobni svijet Borboleta nakita: Nova kolekcija s prepoznatljivim zaštitnim znakom - leptirom

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".