S dolaskom jeseni, modna groznica u iščekivanju najnovijih kolekcija raste, a najvažniji tjedan u godini, za sve koji prate hrvatsku modnu scenu, i ove će sezone predstaviti kolekcije najjačih dizajnerskih imena. Modne revije i ove se sezone održavaju u najvećem paviljonu Zagrebačkog velesajma – Paviljonu 5.
Vrhunska modna izdanja, poznata imena, mlade dizajnerske nade te najnoviji trendovi obilježit će 23. izdanje BIPA FASHION.HR-a. Već šestu sezonu za redom, nastavlja se suradnja s drogerijskim lancem Bipa, koji je glavni sponzor FASHION.HR-a i partner u stvaranju ove modne priče. Kroz dugogodišnju podršku hrvatskoj modnoj sceni i FASHION.HR platformi, Bipa se i sama pozicionirala kao ambasador novopredstavljenih trendova u ljepoti, make-upu i modi.
Tijekom pet uzbudljivih dana na programu će biti samostalne revije etabliranih modnih brandova te zajednički nastupi mladih dizajnerskih snaga. Najnovije kolekcije predstavit će tako poznata imena čije revije publika svake sezone željno iščekuje: eNVy room, Robert Sever, Ivica Skoko, ELFS, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Budek, Marina design u suradnji s brendom Ruke, Krie design, Gala Marija Vrbanić, Morana Krklec i Ana Bogdan.
Prvi put na pisti FASHION.HR-a nastupit će i dobitnik prestižne nagrade Najbolji mladi dizajner by Perwoll, koji se bira 1. listopada na najvećem natjecanju za mlade talente Portanova Fashion Incubator u Osijeku. Spoj modnih vizija mladih dizajnerskih nada i snaga modnih imena koji su se kroz godine rada dokazali na modnoj sceni, potvrđuje status najvažnije modne manifestacije koja iz sezone u sezonu uspijeva iznenaditi publiku originalnim kreativnim rješenjima.
„Izazov je svake sezone biti drugačiji i originalan, ali BIPA FASHION.HR u kreativnom smislu ide u korak s najnovijim svjetskim trendovima. Iz sezone u sezonu, uz vrhunske modne priče, pronalazimo nove načine prezentacije i komunikacije modnog sadržaja. Pokazalo se da FASHION.HR predstavlja najsnažniju produkcijsku platformu za predstavljanje najznačajnijih dizajnerskih imena. U ožujku smo tako prvi u Hrvatskoj integrirali najnoviju 360 tehnologiju u svijet mode i snimili i prikazali prvu modnu reviju u virtualnoj stvarnosti. Želimo što više modu približiti krajnjim korisnicima koristeći sve dostupne tehnologije i ove sezone nastavljamo u tom smjeru“, izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a.
Uz uzbudljive modne revije, posjetitelji će imati priliku doživjeti ovu modnu priču na najrazličitije načine pa će tako prvi put biti predstavljen i FASHION.HR Community Wall, a za vrijeme najvažnijeg modnog tjedna u sezoni lansirat će se i Viber Chat te personalizirani stickeri koje je za FASHION.HR osmislila umjetnica Boo Boo Tannenbaum. U najvećem paviljonu Zagrebačkog velesajma na više od 4000 metara kvadratnih, u pet dana održat će se 12 modnih revija, a svake sezone BIPA FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih predstavnika medija te oko 5000 posjetitelja. BIPA FASHION.HR i ove sezone održava se pod pokroviteljstvom Grada Zagreba.