Beyoncé zna kako privući pažnju – i to ne samo glazbom. Ove nedjelje kraljica R’n’B-a iznenadila je obožavatelje pojavivši se u jednoj od najglamuroznijih inkarnacija do sada, i to u – trgovini. Da, dobro ste pročitali.
Naime, Beyoncé se pojavila na pop-up događaju u Ulta Beauty trgovini u kalifornijskom Westwoodu kako bi osobno podržala lansiranje svog beauty brenda za njegu kose, Cécred. I to ne u trenirci ili casual kombinaciji, već kao da silazi s modne piste.
Za ovu posebnu prigodu, Beyoncé je odabrala monokromatski look koji ostavlja bez daha. Upečatljivo odijelo boje slonovače, sastavljeno od ultra kratke minice i strukturiranog blejzera s dvorednim kopčanjem, naglašavalo je njezinu figuru pješčanog sata. Ispod sakoa, blistala je svilenkasta bijela košulja s decentnom, ali glam kravatom.
Cijeli look zaokružila je dugim kaputom nonšalantno prebačenim preko ramena, čime je još jednom dokazala da pravila odijevanja može preoblikovati po svom ukusu.
Beyoncé nije Beyoncé bez besprijekornih detalja. Bijele salonke s tankim remenčićima bile su pravi dodatak njenom minimalističkom looku, a zlatne avijatičarke s tamnim staklima unijele su notu retro glamura. Njezina platinasto plava kosa stilizirana u meke, svilenkaste valove doslovno je vrištala old Hollywood. Šminka? Sjajne ružičaste usne i zlatna metalik manikura – čista sofisticiranost.
Beyoncé ovih dana gradi carstvo i to doslovno – njezina nova linija za njegu kose Cécred sve je vidljivija na društvenim mrežama i u trgovinama. U nedavno objavljenom Instagram Reelu, pjevačica je viđena kako nanosi jedan od proizvoda iz kolekcije na kosu – odjevena u crnu mini haljinu s potpisom Off-White, iz kolekcije proljeće/ljeto 2025. Haljina je ukrašena metalnim detaljima koji savršeno prate ritam njenih srebrnih statement naušnica i ringova.
Uz nju se u videu pojavljuje i njezina majka, Tina Knowles, koja je bila ključna figura u izgradnji Beyoncéinog brenda, identiteta – i sada beauty imperija.