Danska modna tvrtka BESTSELLER, poznata po svjetski poznatim brendovima poput JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED, NAME IT, TOPSHOP i drugih, otvorila je svoje regionalno sjedište za jugoistočnu Europu u Ljubljani.
Tvrtka navodi da je ovo važna prekretnica u njezinom razvoju, koja kombinira nordijsku poslovnu kulturu, održivost i stvarnu lokalnu povezanost. BESTSELLER naglašava da ih blizina kupcima i razumijevanje lokalnih tržišta izdvaja od drugih globalnih modnih kompanija.
Ljubljana kao strateška točka rasta
Alexander Helmut Korošec, regionalni direktor BESTSELLER-a za regiju Istok, istaknuo je značaj Ljubljane unutar šire strategije tvrtke po dolasku u Sloveniju. "U Ljubljani gradimo više od regionalnog sjedišta – gradimo most između Sjeverne i Jugoistočne Europe. Želimo ostati blizu ljudima i kulturi svakog tržišta", rekao je.
Otvaranje donosi i nova radna mjesta
Miran Agnič, komercijalni menadžer za BESTSELLER regiju Jugoistočna Europa naglašava da se dobro osjećaju u ovom radnom okruženju, zbog toga što je nova poslovna zgrada u kojoj se nalazi tvrtka BESTSELLER orijentirana na ljude. "Razumijemo da poslovni rezultati dolaze iz povjerenja, suradnje i razumijevanja. Ljubljana je idealna lokacija za daljnji rast jer povezuje iskustvo, energiju i prilike regije s ogromnim potencijalom", objasnio je. Dodao je i kako je zgrada BTC-a, DCB Montana, dizajnirana s arhitektonskom sofisticiranošću – kako u svojoj vanjštini tako i u pažljivo oblikovanoj unutrašnjosti."
Od obiteljske priče do globalne modne sile
Tvrtku BESTSELLER osnovao je Troels Holch Povlsen 1975. godine u Danskoj. Danas, točno 50 godina kasnije, tvrtka posluje u više od 70 zemalja diljem svijeta, zapošljava preko 25.000 ljudi i ostvaruje godišnji prihod od otprilike 4,8 milijardi eura. Svojih 20 brendova razvija samostalno, zadržavajući potpunu kontrolu nad kvalitetom, identitetom te održivim i distribucijskim procesima. Njihov poslovni model kombinira vlastite prodavaonice, e-trgovinu i partnerske trgovce. Samo u Europi, tvrtka ima više od 3.000 vlastitih prodavaonica i 20.000 partnerskih prodajnih mjesta.
Inovacija, tehnologija i održivost
BESTSELLER nije samo modna tvrtka već je i održivi inovator u modnoj industriji. Kroz svoju strategiju FASHION FWD, tvrtka teži stvarnim promjenama u pogledu utjecaja na okoliš i društvene odgovornosti. Od 2018. godine, tvrtka je smanjila svoje izravne emisije CO₂ za 82 % i uložila 25 milijuna dolara u nove održive tekstilne tehnologije kroz svoj program INVEST FWD. Program Factory Standards osigurava da svi dobavljači poštuju visoke ekološke, društvene i radne standarde. Suvremena rješenja poput AI-podržanog predviđanja potražnje i automatskog obnavljanja zaliha (NOOS) omogućuju tvrtki da ostane učinkovita i odgovorna čak i u promjenjivoj modnoj industriji, s ciljem da se proizvede onoliko koliko će se prodati.
"Vjerujemo u partnerstvo, ne samo prisutnost. Kada naši kupci i zajednice uspiju, uspijeva i BESTSELLER. Želimo biti dio razvoja lokalnog okruženja, a ne samo prisutni u njemu", zaključio je Miran Agnič.
Otvaranje ljubljanskih ureda obilježili su moda i glazba. Mediji, poslovni partneri i poznate osobe uživali su u modnoj reviji i ekskluzivnim prezentacijama BESTSELLER brendova. Paolo Barbato, međunarodno priznat DJ i glazbeni producent, bio je zadužen za dobru atmosferu te je začinio večer svojim karakterističnim spojem elektronskih ritmova.
U skladu s planovima regionalnog razvoja, BESTSELLER najavljuje početak ekspanzije JACK & JONES trgovina na hrvatskom tržištu već do kraja ove godine.