Popularna zagrebačka dizajnerica Marina Lacković koju obožavaju brojne fashionistice, lansirala je kampanju za najnoviju kolekciju svog modnog brenda Larie, za sezonu proljeće/ljeto 2016 pod imenom "Byron".
Iz modne radionice zagrebačke dizajnerice Marine Lacković dolazi romantična kampanja za najnoviju kolekciju proljeće/ljeto 2016. kojom će otvoriti ovogodišnji Fashion Week Zagreb 11. prosinca. Larie by Marina Lacković, modni je brend koji je u jako kratkom vremenu oduševio sve ljubiteljice i poznavaoce mode te postao sinonim za modernu, urbanu djevojku koja se ne boji istovremeno biti ženstvena, glamurozna, ali i romantična.
Upravo je romantizam glavna inspiracija najnovije Marinine kolekcije. Romantično, nerealno, nestvarno - tri su riječi koje obilježavaju kolekciju te kojima se dizajnerica Larie vodila pri njenom stvaranju. U novoj kolekciji Marina koristi samo najfiniju čipku, a prevladava paleta crne, bijele, sive i puderaste boje. Svaka je haljina jedno malo umjetničko djelo u koje je utrošeno od 7 do 15 metara tanke čipke nalik na paučinu te su zbog toga haljine nevjerojatno lagane i nosive.
Baš kao što ih pronalazimo u romantizmu, tako se i u Marininoj kolekciji ističu upravo njegovi glavni elementi uz dodatak moderne doze koju pronalazimo u ženstvenim krojevima. Prepoznatljivi bogati, široki rukavi te stožasti donji dio i naglašen uzak struk samo su neke od karakteristika romantične Larie djevojke. U gornjem djelu, Marina kombinira različitu čipku i satenske trake koje vizualno izdužuju torzo, a "točku na i" čine mali i veliki volani koji se pojavljuju na rukavima te gornjem i donjem dijelu haljina, čime su modeli dodatno obogaćeni i prošireni.
Uz romantične i sanjive haljine, kolekciju čine i nezaobilazna odijela koje Marina ponekad smatra ženstvenijim i izazovnijim čak i od mnogih kratkih haljinica. Atipična odijela obilježavaju potpuno drugačiji krojevi, duži blejzeri te ženski frakovi s čipkanim i mrežastim rukavima. Odijela u ovoj priči poprimaju sasvim novu dimenziju.
Marina naglašava kako joj je ovo najdraža Larie kolekcija do sad, a u njenom stvaranju idejama nije bilo kraja pa nas tako u kolekciji očekuje i do 60 modela romantičnih haljina i ženstvenih odijela koje ćemo za dva tjedna vidjeti i na pisti zagrebačkog tjedna mode!
Fotografije je snimila Karmen Poznić, scenografiju osmislila Tatjana Grivić, a prekrasna Ana Laura Kapetnović zaštitno lice je lice kampanje. Dijana Bole-Sajko zaslužna je za šminku, a za frizuru je kreirala Iva Balentić iz salona Jagoda. Stvaranju cijele kampanje zaslužne su i asistentice Matea Makelja, Tara Matić i Barbara Šandar.