Luksuzna modna kuća Balenciaga izazvala je podijeljene reakcije na internetu svojim najnovijim dizajnom nakita - narukvicom koja oponaša rolu prozirne ljepljive trake. Predstavljena kao dio kolekcije za jesen/zimu 2024./25., ovaj komad nakita izazvao je žustre rasprave među modnim entuzijastima od trenutka svoje premijere 3. ožujka.
Kolekcija Balenciaga za jesen/zimu 2024./25. predstavljena tijekom Pariškog tjedna mode, donosi ovaj nekonvencionalni predmet koji postavlja pitanje tradicionalne percepcije nakita. Balenciagin kreativni direktor Demna Gvasalia ima povijest reimaginiranja svakodnevnih predmeta kao luksuzne robe, pomičući granice mode,
Narukvica koja podsjeća na rolu prozirnog selotejpa nosi logo Balenciaga i riječ "ljepilo", izbjegavajući tradicionalne plemenite metale i drago kamenje. Izrađena je od smole, polimera koji je prvotno bio razvijen za industrijsku upotrebu, ali je kasnije prihvaćen u umjetnosti i nakitu, posebno tijekom 1970-ih, kao izraz odbacivanja konvencionalnih pojmova vrijednosti.
Cijena selotejp-narukvice je 4 tisuće dolara, odnosno oko 4,5 tisuća eura. I sama cijena još je jedna stvar koja je zasmetala mnogima jer kažu kako potvrđuje da su komadi luksuznih brendova precijenjeni i preskupi.
@highsnobiety Would you wear this? 🤨 #balenciaga ♬ Imperfect Island - DJ BAI
Video koji prikazuje ovu neobičnu narukvicu brzo je postao viralan na društvenim mrežama, potaknuvši raznolike komentare. “Selotejp ih košta jedan dolar, a dodavanje imena koje već posjeduju nula. Ovo je čista glupost”, komentirao je jedan korisnik.
“Ovo samo pokazuje kako će ljudi kupiti bilo što samo ako na sebi ima logo ili ime dizajnera”, dodala je jedna korisnica,