Od brenda koji nam je donio Croc štikle i torbu u obliku vrećice za smeće, dolazi suknja u obliku ručnika po nevjerojatnoj cijeni od 850 eura. Balenciaga, poznata po kontroverznim i neobičnim komadima, sada je predstavila svoju najnoviju kreaciju koja je začudila mnoge – sivi ručnik koji se nosi kao uniseks suknja do koljena.
Suknja dolazi iz kolekcije za proljeće/ljeto 2024., no čini se da se nije pojavila na modnoj pisti tijekom revije na Tjednu mode u Parizu, već se prvi put pojavila na internetu ovaj tjedan. Iako je izrađena od materijala ručnika, opremljena je s dva gumba i unutarnjim remenom te dolazi u bež, crnoj i kameno sivoj boji. Ono što očito razlikuje ovaj izgled od svih drugih ručnika za kupanje je izvezeni Balenciagin logo na prednjem dijelu suknje i činjenica da se može čistiti samo kemijski.
I ono što nije iznenađujuće, suknja je izazvala brojne komentare na društvenim mrežama. “Sjetite se da je netko doista iznio ovu ideju, menadžeri su se složili s njom, netko ju je proizveo, netko je napravio marketing za nju, netko ju je postavio na web stranicu, a opet nitko nije mislio da je ovo loša ideja,” napisala je jedna osoba, “Doslovno mogu kupiti jedan ručnik koji tako izgleda za 15 dolara u Kmartu,” dodao je drugi.
Suknja dolazi nekoliko mjeseci nakon što je Balenciagin kreativni direktor Demna rekao za Vogue da se planira odreći šašavih komada i smanjiti imidž brenda. “Ozbiljan je posao napraviti odjeću. Ne radi se o stvaranju imidža ili buzzu ili bilo čemu od toga”, rekao je u intervjuu u veljači.
Iako su mnogi već stvorili razne fore ovog izgleda, Balenciaga je daleko od prve koja je ručnike predstavila kao predmet visoke mode. Za proljeće/ljeto 2020. Prada, Fendi i Ludovic de Saint Sernin poslali su suknje u obliku ručnika niz pistu, dok su Miu Miu i Acne Studios to učinili 2017. odnosno 2015. godine. Godine 2018. Donatella Versace čak je oživjela komplet frotirnih tkanina s otisnutim leptirima iz kolekcije Giannija Versacea iz 1995. godine. Marc Jacobs napravio je šljokičastu sliku haljine u obliku ručnika koja je predstavljena u izdanju američkog Voguea iz veljače 1989. godine.
Dok se ručnici uglavnom povezuju s rutinama spremanja žena, Balenciaga se pridružuje dugoj tradiciji oblačenja ručnika, čineći to iskustvom za sve.
Novu Divu Style pronađite na svim kioscima za 5 eura: