Poznato je kako amerikanci velik dio svoje kupovine obavljaju online. Stoga je i nova ekskluzivna kolekcija Chanel sunčanih naočala na američko tržište ušla upravo preko njihove web stranice. U vrijeme kada online kupovina polako ali sigurno zamjenjuje klasično šetanje po dućanima ono što je posebno zanimljivo jest kako je Chanel brand jedan od rijetkih koji odjeću ne prodaje putem interneta no ovog su puta odlučili američkim kupcima ponuditi i tu opciju. Nova kolekcija posebno se ističe elegantnim i prepoznatljivim dizajnom naočala a okrugli okviri ukrašeni biserima posebno su obožavane od strane fashionistica.
Zaštitno lice ove kampanje je 16-godišnja kćer Johnny Deppa i Lagerfeldove muze Vanesse Paradis , Lilly Rose Paradis. Njezina je majka dugogodišnja Lagerfeldova muza stoga ne čudi da je cijelu kampanju osobno snimio Karl Lagerfeld koji je i sam oduševljen s mladom Lilly.