Badić malih ekrana

Mnogo godina je prošlo od kad se serija „Baywatch“ prestala emitirati na televizorima, no slavni crveni badić kojeg nose svi glumci kao da je ostao u povijesti. Kako se ljeto bliži kraju, a vi svoj polako već pospremate u ormar za sljedeću sezonu, otkrivamo vam male tajne kako je nastao.
Vidi originalni članak

„Spasilačka služba“ i njezini autori Berk, Schwartz i Bonann možda su imali dobru ideju za seriju  i očekivali da će postići međunarodni uspjeh, no sigurno nisu očekivali da će crveni komad kupaćeg kostima tako poharati svijetom i postati njezin zaštitni znak. 2001. godine kada se ova serija nakon deset sezona prestala emitirati, a mnogi njezini glumci proslavili nastala je pomama za ovim badićem. Napravljen po uzoru na kupaće kostime spasioca na plažama Kalifornije, kasnije je čak krasio i Barbie lutku. Greg Bonann osim što je bio autor serije, u stvarnom životu bio je i spasilac, a na pamet mu je pala odlična ideja. Organizirao je natjecanje brendova kupaćih kostima te im dao zadatak da naprave badić koji bi postao zaštitni znak serije. Pobijedila je kuća TYR koja danas dizajnira kupaće kostime za profesionalne sportaše. „Trebao nam je badić koji će dobro izgledati na tijelu, a opet koji će biti funkcionalan pošto se većina scenarija odigravala u njemu.“ rekao je Bonnan za Yahoo TV. Tako je i bilo. Badić je odlično izgledao na Pameli Anderson, Gene Lee Nolin, Carmen Electri i mnogim drugim ženskim likovima. Danas postoji mnogo verzija Baywatch badića, a neke od njih možete kupiti i na e-bayu. No, jedno je sigurno – tko god da ga ima na sebi ne može pogriješiti.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".